Министерство образования Республики Беларусь
Отдел по образованию Пинского районного исполнительного комитета
Государственное учреждение образования
«Парохонская средняя школа» Пинского района
ГРАФІК РАБОТЫ
педагога-псіхолага
Гурын Юлія Васільеўна
Дні тыдня |
Гадзіны работы педагога- псіхолага |
Абедзенны перапынак |
Графік кансультавання
|
||
бацькоў |
вучняў |
настаўнікаў
|
|||
панядзелак |
9.00-13.00 13.30-16.30 (7 г.) |
13.00-13.30
|
|
14.00- 15.00 |
|
аўторак |
9.00-12.00 12.30-16.30 (7 г.) |
12.00-12.30 |
15.00-16.00 |
|
|
серада |
9.00-13.30 14.00-16.00 17.35-18.05 (7 г.) |
13.30-14.00 |
|
14.00- 15.00 |
|
чацверг |
9.00-12.00 12.30-16.30 (7 г.) |
12.00-12.30 |
|
15.00- 16.00 |
|
пятніца |
9.00-13.30 15.00-16.30 (7 г.) |
13.30-14.00 |
|
14.00- 15.00 |
|
субота |
8.00-13.00 (5 г.) |
- |
11.00-12.00 |
|
|
усяго |
40 гадзін |
|
|
|
|
свернуть
Графік работы
педагога сацыяльнага
Лаўрэнкі Вольгі Сяргееўны
Графік работы
педагога сацыяльнага
Лаўрэнкі Вольгі Сяргееўны
Дні тыдня
|
Гадзіны работы педагога сацыяльнага |
Абедзенны перапынак |
Гадзіны работы па сумяшчальніцтву |
Графік кансультавання бацькоў вучняў настаўнікаў |
||
Панядзелак
|
8.00 -9.00 10.00 -11.00 12.00-13.00 13.30-17.30 (7г.) |
13.00-13.30 |
9.00-10.00 11.00-12.00 |
|
15.00-17.00 |
|
Аўторак
|
8.00-12.00 14.30-17.30 (7г.) |
14.00 -14.30 |
12.00-14.00 |
|
|
9.00-11.00
|
Серада
|
8.00-13.00 13.30-15.30 (7г.) |
13.00-13.30 |
15.30-16.00 |
|
|
|
Чацвер
|
8.00-13.30 15.00-16.30 (7г.) |
13.30-14.00 |
14.00-15.00 16.30-17.30 |
|
|
|
Пятніца
|
8.00-13.30 16.00-17.30 (7г.) |
13.30 -14.00 |
14.00-16.00
|
|
|
|
Субота
|
8.00-11.00 12.00-14.00 (5г.) |
|
11.00-12.00 |
9.00-11.00 |
|
|
Усяго: |
40 |
|
9,5 |
|
|
|
ПЛАН РАБОТЫ
ПЕДАГОГА-ПСІХОЛАГА
Гурын Юлii Васiльеўны
ДУА “Парахонская сярэдняя школа”
Пінскага раёна
на 2024/2025 навучальны год
МЭТА: спрыяць аказанню маральнай і псіхалагічнай падтрымкі ў вырашенні праблем, якія ўзнікаюць у працэсе зносін навучэнцаў з класам, сям’ёй і аднагодкамі.
ЗАДАЧЫ:
Верасень
|
Прафілактычная дзейнасць |
Асветніцкая дзейнасць |
Кансультацыйная дзейнасць |
Дыягнастычная дзейнасць |
Карыкцыйна-развіваючая дзейнасць |
Навукова-метадычная дзейнасць |
Работа з вучнямі |
Састаўленне спіскаў вучняў, патрабуючых павышанай увагі. Прафілактыка суіцыдальных паводзін сярод дзяцей і падлеткаў, развіццё стрэсаўстойлівасці і пазітыўнага стаўлення да жыцця. Тыдзень прафілактыкі самагубств “Жыццё-бясцэнны дар”. |
Афармленне інфармацыйнага стэнда па тэме: “Жыццё-бясцэнны дар”.
|
Падрыхтоўка матэрыялаў да групавых кансультацый. Правядзенне асабовых гутарак з вучнямі, якія патрабуюць асобай увагі. Кансультацыі па запытанню. |
Назіранне за вучнямі 1-х, 5-х, 10-га класаў. Дыягностыка суіцыдальных паводзін вучняў 1-8 класаў. Назіранне і дыягностыка навучэнцаў з АПФР. Дыягностыка па запытах. |
Арганізацыя працэсу суправаджэння дзяцей, у адносінах якія праводзіцца індывідуальна прафілактычная работа. Аграганізацыя працэссу суправаджэння дзяцей з АПФР |
Работа з навукова-метадычнай літаратурай. Абнаўленне нарматыўна-прававой дакументацыі. Распрацоўка індывідуальных карэкцыйных праграм (па неаобходнасці).
|
Работа з бацькамі |
Прафілактыка суіцыдальных паводзін сярод дзяцей і падлеткаў, сямейнага недабрабыту. |
Асветніцкая дзейнасць з бацькамі 1 кл., 5кл., 10 кл. па пытанням адаптацыі дзяцей да школьнага навучэння. Размяшчэнне інфармацыі па прадухіленню суіцыдальных паводзін для бацькоў на сайце школы.
|
Кансультаванне бацькоў вучняў 1-х,5-х, 10-га класаў Індывідуальныя кансультацыі для бацькоў, маючых цяжкасці ў выхаванні дзяцей (па запытаннях). Кансультацыі для бацькоў маючых дзяцей з АПФР “Моё асаблівае дзіця”. |
|
|
Распрацоўка буклетаў для бацькоў першакласнікаў “Я першакласнік”, “Я пяцікласнік” Распрацоўка тэм для выступленняў перад бацькамі вучняў.
|
Работа з настаўнікамі |
Метадычная дапамога настаўнікам, класным кіраўнікам 1-х, 5-х, 10-х класаў па вывучэнню сацыяльна-псіхалагічнай адаптацыі. Сумесная праца з класнымі кіраўнікамі па арганізацыі і правядзенню бацькоўскіх сходаў. Удзел у паседжванні Савета прафілактыкі.
|
Распаўсюджванне буклетаў па прафілактыцы суіцідальных паводзін сярод дзяцей і падлеткаў. Абнаўленне інфармацыйнага стэнда на тэму.
|
Кансультаванне па актуальным пытаннях, якія датычацца праблем выхавання, паводзін канкрэтных дзяцей або класа. Правядзенне кансультацыі з педагогамі 1-х, 5-х і 10-га класаў па пытанням арганізацыі псіхолага-педагагічнай падтрымкі дяцей у перыяд адаптацыі Кансультаванне па запытаннях |
Вывучэнне запросаў настаўнікаў на вучэбны год па арганізацыі псіхалагічнага суправаджэння
|
Індывідуальная работа з маладымі спеціялістамі |
Распрацоўка буклетў по прафілактыцы суіцідальных паводзін сярод вучняў. Распрацоўка буклетў па рабоце з вучнямі, якія маюць цяжкасці ў навучанні. |
Кастрычнік
|
Прафілактычная дзейнасць |
Асветніцкая дзейнасць |
Кансультацыйная дзейнасць |
Дыягнастычная дзейнасць |
Карыкцыйна-развіваючая дзейнасць |
Навукова-метадычная дзейнасць |
Работа з вучнямі |
Прафілактыка дэзадаптацыі сярод вучняў 1, 5, 10 класаў. Індывідуальныя гутаркі з вучнямі, якія знаходзяцца на розных відах уліку. Псіхалагічнае суправаджэнне вучняў з АПФР Правядзенне класных гадзін па запыце
|
Правядзенне мерапрыемстваў, прысвечаных “Дню псіхалагічнага здароўя”. Правядзенне акцыі “Калейдаскоп настрою”. Афармленне інфармацыйнага стэнда па тэме: “Псіхалагічнае здороў’е ў маіх руках”. |
Асаблівае кансультаванне вучняў з мэтай акзання сацыяльна-псіхалагічнай дапамогі
|
Псіхасацыяльнае анкетаванне вучняў 5 – 11 класаў (выяўленне вычняў, якія ужываюць алкаголь, маючых тытуневую, наркатычную залежнасць), апрацоўка дадзеных Псіхадыягнастычнае анкетаванне суіцыдальных паводзін вучняў 8-11 класаў. Дыягностыка вучняў 1-х, 5-х, 10-га класа ў адаптацыйны перыяд. Назіранне і дыягностыка навучэнцаў з АПФР (асаблівыя якасці; сямейныя зносіны). |
Арганізацыя развіваючых заняткаў для вучняў 1,5-х класаў з мэтай паспяховай адаптацыі да новых умоў навучання (па вынікам дыягностык) Распрацоўка рэкамендацый па выніках дыягностыкі.
|
Падрыхтоўка матэрыялу да правядзення класных гадзін, якія накірованы на прафілактыку ужывання тытуню, алкаголю, наркатыных сродкаў. Распрацоўка індывідуальных карыкцыйных праграм (па неабходнасці).
|
Работа з бацькамі |
Рэйд “Апякунская сямья”
|
Асветніцкая работа з бацькамі навучэнцаў 1-х, 5-х , 10 –г класаў па пытаннях адаптацыі. Размяшчэнне інфармацыі па прадухіленню дэзадаптацыі для бацькоў на сайце школы. |
Правядзенне кансультацый з бацькамі па запыце і па выніках дыягностыкі. Кансультаванне апекуноў “Цяжкасці ў выхаванні” |
Анкетаванне бацькоў пяцікласнікаў і першакласнікаў “Адаптацыя дзяцей да школы”
|
Правядзенне карэкцыйнай работы па неабходнасці і па вынікам дыягностык |
Рапрацоўка рэкамендацый для бацькоў па вынікам дыягностык |
Работа з настаўнікамі |
Метадычная дапамога по запытам Рэкамендацыі для настаўнікаў 1-х,5-х класаў для прадухілення дэзадаптацыіі сярод вучняў Удзел у паседжванні Савета прафілактыкі. |
Складанне рэкамендацый педагогам па рабоце з вучнямі 1-х, 5-х, 10-га класа (па выніках дыягностыкі). |
Кансультаванне па запытанням у перыяд адаптацыя навучэнцаў у сярэднім звяне школы. Асабістае кансультаванне па запытаннях |
Аналіз вынікаў дыягностыкі па пытаннях адаптацыі ў 1-х, 5-х, 10 класах. Выяўленне вучняў з адаптацыйнымі цяжкасцямі. |
Вывучэнне праблемы навучэння дзяцей. |
Распрацоўка рэкамендацый настаўнікам працуючым у 1-х і 5-х класах. Удзел у РМА педагогаў-псіхолагаў. Падрыхтоўка матэрыялу да псіхолага-педагагічнаму кансіліуму. |
Лістапад
|
Прафілактычная дзейнасць |
Асветніцкая дзейнасць |
Кансультацыйная дзейнасць |
Дыягнастычная дзейнасць |
Карыкцыйна-развіваючая дзейнасць |
Навукова-метадычная дзейнасць |
Работа з вучнямі |
Акцыя па прафілактыцы курэння прысвечанных Міжнароднаму дню адмовы ад курэння. Прафілактыка інтэрнэт-залежнасці
|
Падрыхтоўка і правядзенне классных гадзін на актуальныя тэмы. Афармленне інфармацыйнага стэнда па тэме: “Курэнне - зло”. |
Правядзенне індывідуальных гутарак па неабходнасці. Асабістыя і групавыя кансультацыі па запытанням.
|
Дыягностыка межасабовых зносін (сацыяметрыя 1-11 класы) Дыягностыка вучняў па запросам Маніторынг (вучні з высокай матывацыяй да навучэняя). |
Індывідуальная праца з дзецьмі, якія маюць парушэнні ў паводзінах, эмацыянальным стане.Работа з вучнямі, якія маюць павышаную матывацыю да навучэння
|
Апрацоўка дадазеных па сацыяметрыі у 1-11 класах Апрацоўка і аналіз дадзеных па адаптацыі у 1,5, 10-х класах Праца па самаадукацыі. Апрацоўка дадзеных па псіхасацыяльнаму і псіхадыягнастычнаму анкетаванню (выяўленне вучняў, якія ўжываюць алкаголь, маючых тытуневую, наркатычную залежнась). |
Работа з бацькамі |
Прафілактыка сямейнага недабрабыту. |
Выступленні на бацькоўскіх сходах “Як дапамагчы дзіцяці ў цяжкіх становішчах”. Асветніцкая работа з бацькамі вучняў розных катэгорый (ІПР, АПФР, дэвіантныя паводзіны, апекунскія)
|
Індывідуальнае кансультаванее бацькоў дэзадаптыраваных і не поўнасцю адаптыраваных вучняў 1,5-х класаў (па неабходнасці на асновах вынікаў дыягностык) Індывідуальныя кансультацыі для бацькоў, якія выпрабоўваюць цяжкасці ў выхаванні дзяцей. |
|
Карэкцыйныя заняткі з семьямі па неабходнасці
|
Праца з навукова метадычнай літаратурай.
|
Работа з настаўнікамі |
Вынікі па адаптацыі вучняў 1,5, 10 – х класаў да новых сацыяльных умоў. Удзел у паседжанні Савета прафілактыкі. Псіхалагічная прафілактыка сіндрому эмацыйнага выгарання ў педагагічным калектыве. |
Праблемы навучэння вучняў з нізкай матывацыяй. |
Індывідуальныя і гуртковыя кансультацыі па запыце (па неабходнасці) |
Апытанне классных кіраўнікоў для выяўлення дзяцей схільных да суіцыду і адхілення ў паводзінах. Дыягностыка на выяўленне сіндрому эмацыйнага выгарання ў педагагічным калектыве. |
Трэнінг “Мы разам”. |
Распрацоўка метадычных рэкамендацый па прадухіленню эмацыйнага выгарання настаўнікаў |
Снежань
|
Прафілактычная дзейнасць |
Асветніцкая дзейнасць |
Кансультацыйная дзейнасць |
Дыягнастычная дзейнасць |
Карыкцыйна-развіваючая дзейнасць |
Навукова-метадычная дзейнасць |
Работа з вучнямі |
Правядзенне прафілактыных мерапрыемстваў па прафілактыцы наркаманіі і СНІДу. Афармленне інфармацыйнага стэнда па прафілактыцы ВІЧ/СНІДу “СТОП! СНІД!” |
Гадзіна псіхолага ў 2-11 класах (выступленне на класных гадзінах) па актуальным праблемам |
Кансультаванне для вучняў па запыту. Групавое кансультаванне навучэнцаў 5-11 класаў па тэме “Павуціна, якая зацягвае”. |
Дыягностыка інтэлектуальнага развіцця вучняў, з мэтай выяўлення высокамэтаваных вучняў у старэйшых класах. |
Карэкцыйна-развіваючыя заняткі з вучнямі розных уліковых катэгорый па запытам і вынікам дыягностык. Карэкцыйна-развіваючая работа з навучэнцамі з АПФР. |
Выпуск буклетаў для навучэнцаў па прафілактыцы інтэрнэт-залежнасці. Апрацоўка і аналіз высакомэтаваных вучняў старэйшых класаў.
|
Работа з бацькамі |
Прафілактыка сямейнага недабрабыту.
|
Выступленні на бацькоўскіх сходах (па неабходнасці).
|
Кансультаванне па неабходнасці Кансультацыі бацькоў дзяцей з АПФР “Цяжкасці ў выхаванні і навучанні”
|
Дыягностыка бацькоўскага стаўлення да дзяцей (сем’і змешчаныя пад кантроль СППС, бацькі дзяцей с АПФР) |
Карэкцыя дзіцяча-бацькоўскіх зносін (па выніках дыягностыкі).
|
Праца з навукова-метадычнай літаратурай. |
Работа з настаўнікамі |
Размяшчэнне інфармацыі па прафілактыцы дэвіантных паводзін на сайце школы. Удзел у паседжанні Савета прафілактыкі. |
|
Аказанне кансультацыйнай дапамогі класным кіраўнікам па разрашэнню канфліктных сітуацый у класе, праца з праблемнымі вучнямі. Асабістыя і групавыя кансультацыі для класных кіраўнікоў і настаўнікаў-прадметнікаў |
|
|
Праца па самаадукацыі. Метадычная дапамога спецыялістам, класным кіраўнікам Аналіз работы ДДСТ |
Студзень
|
Прафілактычная дзейнасць |
Асветніцкая дзейнасць |
Кансультацыйная дзейнасць |
Дыягнастычная дзейнасць |
Карыкцыйна-развіваючая дзейнасць |
Навукова-метадычная дзейнасць |
Работа з вучнямі |
Прафілактыка правапарушэнняў і злачынстваў праз інфармацыйныя рэсурсы
|
Афармленне інфармацыйнага стэнду “Як дасягнуць гармоніі з самім сабой” |
Індывідуальныя і групавыя кансультацыі па запытам
|
Індывідуальная дыягностыка па запытам. Маніторынг (адораныя вучні, вучні з АПФР).
|
Індывідуальныя заняткі з навучэнцамі з АПФР, ІПР па асабістым праграмам. Індывідуальные карэкцыйныя заняткі для вучняў па неабходнасці. |
Падрыхтоўка матэрыялаў для індывідуальных кансультацій “Прафарыентацыя” “Твой выбар” |
Работа з бацькамі |
Прафілактычная работа (інфармацыйныя рэсурсы) |
Выпуск матэрыялаў на сайт “Як дасягнуць гармоніі з дзіцем”. |
Кансультаванне індывідуальныя і групавыя бацькоў вучняў якія маюць праблемы у паводзінах і зносінах з аднагодкамі па неабходнасці |
Дыягностыка бацькоўскага стаўлення да дзяцей (сем’і змешчаныя пад кантроль СППС). |
Карэкцыя дзіцяча-бацькоўскіх зносін (сем’і змешчаныя пад кантроль СППС). |
|
Работа з настаўнікамі |
Прафілактыка эмацыйнага недабрабыту. Удзел у паседжанні Савета прафілактыкі.
|
Рэкамендацыі псіхолага па рэгуляцыі псіхічных станаў і асаблівасцяў асобы ў падлеткаў. |
Аказанне кансультацыйнай дапамогі класным кіраўнікам па ўрэгуляванню канфліктных сітуацый ў классе. Правядзенне групавой кансультацыі на тэму “Арганізацыя работы з вучнямі, якія маюць высокую матэвацыю да навучання“ |
Вывучэнне мікраклімату ў педагагічным калектыве. |
Трэнінг “Рэгуляцыя эмацыянальнага стану”. |
Праца над тэмай па самаадукацыі.
|
Люты
|
Прафілактычная дзейнасць |
Асветніцкая дзейнасць |
Кансультацыйная дзейнасць |
Дыягнастычная дзейнасць |
Карыкцыйна-развіваючая дзейнасць |
Навукова-метадычная дзейнасць |
Работа з вучнямі |
Тыдзень псіхалогіі “Псіхалогія – цікавая навука”
|
Класныя гадзіны з псіхолагам |
Кансультаванне па запытам. Індывідуальнае кансультаванне па прафарыентаціі “Як не памыліцца пры выбары прафесіі”. |
Індывідуальная дыягностыка па неабходнасці |
Індывідуальные карэкцыйныя заняткі для вучняў па неабходнасці.
|
Падбор дыягнастычнага інстументарыя для правядзення дыягнастычнага абследавання. |
Работа з бацькамі |
Выступленні на бацькоўскіх сходах “Няма цяжкіх дзяцей”.
|
Інфармаванне пра навучальныя ўстановы Брэсцкай вобласці, Рэспублікі Беларусь. Асветніцкая дзейнасць з бацькамі вучняў розных катэгорый (СНС) |
Кансультацыі для бацькоў старшакласнікаў. Кансультаванне па запытам |
|
|
Распрацоўка тэм для выступлення перед бацькамі навучэнцаў. |
Работа з настаўнікамі |
Удзел у паседжванні Савета прафілактыкі. Афармленне стэнду “Памылкі ў выбары прафесіі”
|
Рэкамендацыі для педагогаў па матываванню здольных вучняў. |
Групавое і індывідуальнае кансультаванне педагогаў па пытаннях арганізацыі педагагічнай падтрымкі дзяцей у перыяд падрыхтоўкі да экзаменаў. |
Апытванне класных кіраўнікоў для выяўлення дзяцей і падлеткаў, схільных да адыктыўных паводзін і дзяцей з суіцыдальнмі намераннямі. |
|
|
Сакавік
|
Прафілактычная дзейнасць |
Асветніцкая дзейнасць |
Кансультацыйная дзейнасць |
Дыягнастычная дзейнасць |
Карыкцыйна-развіваючая дзейнасць |
Навукова-метадычная дзейнасць |
Работа з вучнямі |
Тыдзень па прафарыетнацыі Псіхалагічныя часы “Як пераадолець трывогу” (9-11 класы) |
Інфармаванне пра навучальныя ўстановы Рэспублікі Беларусь, новыя спецыяльнасці і прафесіі. |
Кансультаванне вучняў 9-11 класаў на тэму «Як выбраць прафесію або некалькі саветаў абітурыентам» Індывідуальнае кансультаванне па неабходнасці
|
|
Карэкцыя парушэнняў эмацыянальна-валявой сферы. Трэнінгавыя заняткі з навучэнцамі. Асабістыя развіваючыя заняткі па неабходнасці
|
Планаванне работы з вучнямі у перыяд вясенніх канікулаў Распрацоўка новага матэрыялу для трэнінгавых заняткаў з навучэнцамі. Апрацоўка вынікаў псіхалагічных дыягностык вучняў
|
Работа з бацькамі |
Псіхалагічны практыкум «Свае вытокі мы чэрпаем са сваёй сям’і» |
Сустрэча з бацькамі выпускнікоў. Бацькоўскі сход “Роля сям’і ў станаўленні псіхалагічнай гатоўнасці да асобовай і сацыяльнай вызначаннасці дзіцяці ” |
Індывідуальныя кансультацыі для бацькоў, якія выпрабоўваюць цяжкасці ў выхаванні дзяцей. Кансультаванне па запросам |
|
Трэнінг для бацькоў вучняў пачатковых класаў “Выхаванне любоўю”. |
Аналіз і афармленне дыягностык, псіхалагічных даведак. |
Работа з настаўнікамі |
Удзел у пасяджэнні Савета прафілактыкі. Семянар з педагогамі на тэму “Прычыны непаспяховасці сярод вучняў” |
Распрацоўка рэкамендацый для педагогаў па працы з непаспяховымі навучэнцамі. |
Асабістае кансультаванне па вынікам дыягностык (па неабходнасці) Індывідуальныя гутаркі з класнымі кіраўнікамі і настаўнікамі прадметнікамі па “праблемным” навучэнцам. |
Аналіз навучальнай матывацыі ў навучэнцаў 9-11 класаў. Дыягностыка прафесійнага выгарання
|
|
Праца над тэмай па самаадукацыі. Апрацоўка дадзеных па вынікам дыягностыкі прафесійнага выгарання
|
Красавік
|
Прафілактычная дзейнасць |
Асветніцкая дзейнасць |
Кансультацыйная дзейнасць |
Дыягнастычная дзейнасць |
Карыкцыйна-развіваючая дзейнасць |
Навукова-метадычная дзейнасць |
Работа з вучнямі |
Заняткі па прафілактыцы стрэсавага стану падчас падрыхтоўцы і здачы экзаменаў (9, 11 клас).
|
Гутарка з навучэнцамі 9, 11-х класаў “Як супрацьстаяць стрэсу падчас іспыту?”. Афармленне інфармацыйнага стэнда па тэме: “Мой выбар – мая будучыня” |
Індывідуальнае кансультаванне па неабходнасці Індывідуальныя і групавыя кансультацыі па прафісійным самавызначэнням навучэнцаў, “Стрэс і іспыт”, “Псіхалагічная падрыхтоўка да здачы экзаменаў”. |
Вывучэнне прафесійных пераваг навучэнцаў 8 -11 класаў. Дыягностыка гатоўнасці вучняў 4-х класаў да навучэння ў школе на другой ступені усеагульнай сярэдняй адукацыі |
Псіхакарэкцыя і псіхапрафілактыка па індывідуальным запыце.
|
Арганізацыя і метадычная падрыхтоўка да правядзення тыдня профарыентацыі. Апрацоўка дадзеных па вынікам дыягностык |
Работа з бацькамі |
Акцыя “Дом без насілля”.
|
Распрацоўка рэкамендацый для бацькоў па працы з “цяжкімі” падлеткамі. Асветніцкая дзейнасць з бацькамі вучняў розных катэгорый
|
Кансультаванне па запытам Выступленне перад бацькамі выпускнікоў 9-га класа па пытанні далейшага навучэння і адаптацыі навучэнцаў пасля школы. |
|
|
Кансультацыйна-метадычная праца па суправаджэнні і стварэнню адукацыйнага маршруту для адораных дзяцей. |
Работа з настаўнікамі |
Удзел у паседжанні Савета прафілактыкі.
|
Метадычная дапамога класным кіраўнікам і настаўнікам па запытам |
Асабістае кансультаванне класных кіраўнікоў 9,11 класаў па пытанням прафарыентацыі Кансультацыі для педагогаў па выніках даследавання і па запыце. |
|
Семінар – практыкум “Рэгуляцыя эмацыйнага стану. Псіхалагічнае здароў’е” |
Праца над тэмай па самаадукацыі. Удзел у РМА педагогаў-псіхолагаў. |
Май
|
Прафілактычная дзейнасць |
Асветніцкая дзейнасць |
Кансультацыйная дзейнасць |
Дыягнастычная дзейнасць |
Карыкцыйна-развіваючая дзейнасць |
Навукова-метадычная дзейнасць |
Работа з вучнямі |
Прафілактычныя мерапрыемствы па зняццю эмацыйнай напругі вучняў 9,11 класаў
|
Распрацоўка памятак для выпускнікоў пад час падрыхтоўкі да экзамнаў і ў момант іх сдачы |
Кансультаванее па запытам пад час падрыхтоўкі да экзаменаў. Кансультаванне вучняў 4 класаў Індывідуальныя кансультацыя па запытам |
Вывучэнне узроўня трывожнасці вучняў 9,11 класаў перад экзаменамі. Маніторынг навучэнцаў з АПФР, адзнака дынамікі развіцця.
|
Заняткі для выпускнікоў па рэгуляцыі эмацыйнага стану.
|
|
Работа з бацькамі |
Прафілактычная работа з бацькамі вучняў, у адносінах якіх праводзіцца індывідульна прафілактычная работа |
Асветніцкая работа з бацькамі вучняў розных катэгорый
|
Кансультаванне бацькоў будучых першакласнікаў. Групавая кансультацыя “Як дапамагчы дзіцяці ў перыяд здачы экзаменаў” |
|
|
Кансультацыйна-метадычная праца па суправаджэнні і стварэнню адукацыйнага маршруту для адораных дзяцей. |
Работа з настаўнікамі |
Удзел у паседжанні Савета прафілактыкі.
|
Метадычная дапамога настаўнікам па запытам
|
Кансультацыі па запытанню. Кансультаванне класных кіраўнікоў і настаўнікаў “Як дапамагчы вучням ў экзаменацыйны перыяд” Асабістае кансультаванне настаўнікаў 4-х класаў па вынікам дыягностыкі гатоўнасці да навучання на другой ступені у школе ў сярэдняй агульнаадукацыйнай школе |
|
Трэнінг па здыманні псіхаэмацыйнай напругі ў педагогаў. |
Вынікі работы за 2021/2022 навучальны год з вучнямі з АПФР |
Чэрвень, ліпень, жнівень
|
Прафілактычная дзейнасць |
Асветніцкая дзейнасць |
Кансультацыйная дзейнасць |
Дыягнастычная дзейнасць |
Карыкцыйна-развіваючая дзейнасць |
Навукова-метадычная дзейнасць |
Работа з вучнямі |
Прафілактычныя заняткі з вучнямі 9,11 класаў па папярэдванню стрэсу падчас іспытаў. |
Афармленне стэнду па стрэсаустойлівасці у момант здачы выпускных іспытаў |
Кансультаванне навучэнцаў 9, 11 класаў “Як пазбегчы стрэссу у момант здачы выпускных іспытаў”. |
|
Падвядзенне вынікаў карэкцыйнай работы за 2021/2022 навучальны год. |
Падрыхтоўка аналітычнай справаздачы педагога-псіхолага. Перспектыўнае планаванне на наступны навучальны год.
|
Работа з бацькамі |
|
|
Індывідуальнае кансультаванне бацькоў будучых першакласнікаў па пытаннях падрыхтоўкі дзяцей да школы (па запытам). |
|
|
|
Работа з настаўнікамі |
|
|
Індывідуальнае кансультаванне настаўнікаў школы па запытам. |
|
|
Вывучэнне інструктыйна-метадычных лістоў, метадычных рэкамендацый, нарматыўных дакументаў на новы навучальны год. |
свернуть
План работы педагога сацыяльнага
на 2024/2025 навучальны год
Мэта: садзейнічанне фарміраванню асновапалагаючых якасцяў асобы ўдзельнікаў адукацыйнага працэсу праз укараненне інтэрактыўных формаў работы
Задачы:
ВЕРАСЕНЬ |
|
|||||||||||||||
Накірунак работы |
Змест работы |
|
||||||||||||||
З навучэнцамі |
З бацькамі |
З педагогамі |
|
|||||||||||||
Прафілактыка-асветніцкая дзейнасць |
1. Індывідуальная прафілактычная работа з дзецьмі, якія знаходзяцца ў СНС і ІСН. 2.Кантроль наведвання навучэнцамі вучэбных заняткаў. 3. Сустрэча з інспектарам ДАІ “Бяспечная дарога ў школу” 4. “ Што ж такое палавая свабода і палавая недатыкальнасць”. 5.Анлайн-прасвета “Правілы дарожнай бяспекі”. 6.Прафілактычная гутарка “Правілы ўнутранага распарадку”, нав. 5-11 кл. 7. Рэйд-праверка “Не курэнню”. 8. Акцыя “Тэлефоны даверу”5-9 кл. 9.Інтэрактыўныя гутаркі “Цэнім жыццё з дзяцінства”. 10. Адміністратыўная і крымінальная адказнасць за ўжыванне, захаванне, распаўсюджванне наркотыкаў, наркатычных і псіхатропных рэчываў, іх аналагаў. 4-11 кл. 11. “Інфармацыйная акцыя “Наркотыкі. Адказнасць. Наступствы.” 12. Круглы стол “Навошта вывучаць закон” |
1. Запрашэнне баць-коў на савет па пра-філактыцы безна-гляднасці і правапа-рушэнняў сярод непаўналетніх. 2. Анлайн-асвета “У нашай школе прыняты дзелавы стыль адзення”. |
1. Сумесная работа на савеце па прафілактыцы безнагляднасці і правапарушэнняў сярод падлеткаў.
|
|
||||||||||||
Дыягнастычная дзейнасць |
1. Вывучэнне ЖБУ пражывання і выхавання навучэнцаў, якія знаходзяцца ў СНС, 2. Вывучэнне ЖБУ пражывання і выхавання навучэнцаў, якія прыбылі ў гэтым навучаль-ным годзе. 3. Індывідуальныя дыягнастычныя абследванні па запытам (праблемы ў навучанні, паводзінах, выхаванні). 4. Назіранне за ходам адаптацыі вучнямі 5 класа. 5.Складанне сацыяльна-педагагічнай характарыстыкі школы. |
1. Апытванне бацькоў першакласнікаў па пытанням адаптацыі да пачатковай школы. |
1. Апытванне класнага кіраўніка першакласнікаў па пытанням адаптацыі да пачатковай школы. |
|
||||||||||||
Кансультацый-ная дзейнасць |
1.Індувідуальныя і групавыя кансультацыі ўдзельнікаў адукацыйнага працэсу. 2. “Дзеці ў інтэрнэце” (1-11 кл.) |
1.Індувідуальныя і групавыя кансультацыі ўдзельнікаў адукацыйнага працэсу. 2. “Мікраклімат ў сям’і і выхаванне дзіцяці. Канфліктныя сітуацыі ў дзіцячых і бацькоўскіх адносінах” 3. “Наркаманія – сацыяльнае зло” 6. Кансультаванне «Як распазнаць прызнакі суіцыду» |
1.Кансультаванне класных кіраўнікоў “Складанне сацыяльна-педагагічнай характарыстыкі класа” 2.Індувідуальныя і групавыя кансультацыі ўдзельнікаў адукацыйнага працэсу. 3.“Аздараўленне ў санаторных школах-інтэрнатах” (4-9 кл.) 4. Кансультаванне «Як распазнаць прызнакі суіцыду» |
|
||||||||||||
Карэкцыйна-развіваючая дзейнасць |
1. Індывідуальная карэкцыйна-развіваючая работа з навучэнцамі, якія патрабуюць асаблівай увагі (СНС, ІПР) 2. Адзіны ўрок “Жыццё як найвялікшая каштоўнасць” |
|
|
|
||||||||||||
Работа па ахове праў і законных інтарэсаў непаўналетніх |
1. Выяўленне і ўлік непаўналетніх, якія знаходзяцца ў СНС. 2. Абследаванне ўмоў пражывання і выхавання дзяцей, якія знаходзяцца ў СНС, ІПР. 3. Рэалізацыя мерапрыемстваў па індывідуальнаму плану аховы праў і законных інтарэсаў непаўналетніх, якія знаходзяцца ў СНС, ІПР. |
|
||||||||||||||
Метадычная дзейнасць |
1. Падрыхтоўка да правядзення дыягностык, кансультацый, карэкцыйна-развіваючых заняткаў. 2. Падбор матэрыялаў для тэматычных выступленняў, лекцый, семінараў і інш. 3. Абнаўленне інфармацыі на стэндзе “Сацыяльна-педагагічная і псіхалагічная работа”. 4. Падрыхтоўка памятак для бацькоў і педагогаў па прафілактыцы суіцыдальных паводзін дзецьмі. 5. Падрыхтоўка і афармленне дакументаў у СПЦ і па запыту. |
|
||||||||||||||
Інфармацыйна-аналітычная дзейнасць |
1.Фарміраванне банка дадзеных усіх катэгорый сямей. 2. Складанне сацыяльнага пашпарта УА на 2024/2025 н.г. 3. Вывучэнне асабістых спраў вучняў, якія прыйшлі ў 1 клас. 4. Удзел у пасяджэнні савета па прафілактыцы безнагляднасці і правапарушэнняў сярод падлеткаў. |
|
||||||||||||||
Работа па павышэнню праф. узроўню |
1. Кансультаванне са спецыалістамі СПЦ па пытанням вядзення дакументацыі. 2. Вывучэнне нарматыўных дакументаў дзейнасці СППС. 3. Удзел у пасяджэннях МО педагогаў сацыяльных. |
|
||||||||||||||
КАСТРЫЧНІК |
|
|||||||||||||||
Накірунак работы |
Змест работы |
|
||||||||||||||
З навучэнцамі |
З бацькамі |
З педагогамі |
|
|||||||||||||
Прафілактыка-асветніцкая дзейнасць |
1. Індывідуальная прафілактычная работа з дзецьмі, якія знаходзяцца ў СНС, ІПР. 2. Наведванне вучэбных заняткаў з мэтай назірання за навучэнцамі з сямей, дзе дзеці знаходзяцца ў СНС. 3.Кантроль наведвання навучэнцамі вучэбных заняткаў. 4.Абнаўленне інфармацыі на стэндзе СППС “Дзеці і камп’ютарная залежнасць”. 5.Абнаўленне інфармацыі ў кутку прававых ведаў “Дысцыплінарная адказнасць навучэнцаў”. 6.Даследаванне ўмоў пражывання і выхавання дзяцей, якія засталіся без апекі бацькоў. 7.Што ж такое палавая свабода и палавая недатыкальнасць непаўналетніх” (5-8кл.; 9-11 кл.) 8. Рэйд-праверка “Не курэнню”. 9. Гульня “Краіна Знаёмства”(для вучняў 1кл.) 10. Прававы занятак «Закон ад Ада Я» (4-7-е классы) 11. “Прафілактыка кіберяспекі” |
Запрашэнне бацькоў на савет па прафілактыцы безнагляднасці і правапарушэнняў сярод непаўналетніх.
|
Сумесная работа на савеце па прафілактыцы безнагляднасці і правапарушэнняў сярод падлеткаў.
|
|
||||||||||||
Дыягнастычная дзейнасць |
1. Анкетаванне вучняў 7-10 класаў «На веданне адказнасці за ужыванне і распаўсюджанне наркатычных сродкаў, псіхатропных рэчываў, іх аналагаў». 3. Індывідуальныя дыягнастычныя абследванні вучняў з АПФР. |
Індывідуальныя дыягнастычныя абследванні па запытам. |
Індывідуальныя дыягнастычныя абследванні па запытам. |
|
||||||||||||
Кансультацый-ная дзейнасць |
1. Індывідуальнае кансультаванне навучэнцаў, якія знаходзяцца ў СНС, ІПР. |
Індывідуальныя і групавыя кансультацыі ўдзельнікаў адукацыйнага працэсу. “Фарміраванне жыццёвых ідэалаў у дзяцей” |
Індывідуальныя і групавыя кансультацыі ўдзельнікаў адукацыйнага працэсу. .Дыялог «Сістэма ўзаемадзеяння педагогаў школы па прафілактыцы супрацьпраўных учынкаў непаўналетніх». |
|
||||||||||||
Карэкцыйна-развіваючая дзейнасць |
1. Індывідуальная карэкцыя дзяцей з АПФР. 2. Індывідуальныя карэкцыйныя заняткі з вучнямі, якія знаходзяцца ў СНС, ІПР. |
|
|
|
||||||||||||
Работа па ахове праў і законных інтарэсаў непаўналетніх |
1. Выяўленне і ўлік непаўналетніх, якія знаходзяцца ў СНС. 2. Абследаванне ўмоў пражывання і выхавання дзяцей, якія знаходзяцца ў СНС. 3. Рэалізацыя мерапрыемстваў па індывідуальнаму плану аховы праў і законных інтарэсаў непаўналетніх, якія знаходзяцца ў СНС. 4. Удзел у адзіным бацькоўскім дні “Правы дзіцяці – абавязкі бацькоў” . |
|
||||||||||||||
Метадычная дзейнасць |
|
|||||||||||||||
1. Метадычная падрыхтоўка да правядзення кансультацый, карэкцыйна-развіваючых заняткаў і інш. 2. Падбор матэрыялаў для тэматычных выступленняў, лекцый, семінараў і інш. 3. Удзел у педагагічных саветах, нарадах пры дырэктары, пры намесніку дырэктара. 4. Абнаўленне інфармацыі на стэндзе “Сацыяльна-педагагічная і псіхалагічная работа”. |
|
|
||||||||||||||
Інфармацыйна-аналітычная дзейнасць |
1. Абнаўленне інфармацыі вугалка прававых ведаў “Закон і парадак”. 2. Падрыхтоўка і афармленне дакументаў у СПЦ. 3. Удзел у пасяджэнні савета па прафілактыцы безнагляднасці і правапарушэнняў сярод падлеткаў. 4. Планаванне мерапрыемстваў для правядзення тыдня па прафілактыцы курэння. |
|
||||||||||||||
Работа па павышэнню прафесійнага ўзроўню |
1. Удзел у пасяджэннях МО педагогаў сацыяльных. 2. Знаёмства з навінкамі метадычнай літаратуры, работа з перыядычнымі выданнямі, разработкамі і іншымі матэрыяламі. 3. Работа па самаадукацыі. |
|
||||||||||||||
ЛІСТАПАД |
|
|||||||||||||||
Прафілактыка-асветніцкая дзейнасць |
1. Індывідуальная прафілактычная работа з дзецьмі, якія знаходзяцца ў СНС. 2. Наведванне вучэбных заняткаў з мэтай назірання за навучэнцамі з сямей, дзе дзеці знаходзяцца ў СНС. 3. Мерапрыемствы па прафілактыцы курэння (па асобнаму плану). 4. Круглы стол “Аб чым мараць дзеці” (да Сусветнага дня дзіцяці) 5.Сустрэча з урачом –гінеколагам “Асаблівасці жаночай фізіялогіі ў падлеткавым узросце. Палавая недатыкальнасць непаўналетніх» (8-11 кл.) 6. Прафілактычная акцыя “Модна не курыць” (8-11кл.) 7. Круглы стол “Я нясу адказнасць за свае ўчынкі” (7-8 кл.) 8. Рэйд-праверка “Не курэнню”. |
1. Запрашэнне бацькоў на савет па прафілактыцы безнагляднасці і правапарушэнняў сярод падлеткаў. 2.Анлайн-асвета “Роля сям’і ў прафілактыцы ВИЧ –інфекцыі. Аб чым гаварыць з дзіцяцем пра ВІЧ СНІД”.
|
1. Сумесная работа на савеце па прафілактыцы безнагляднасці і правапарушэнняў сярод падлеткаў.
|
|
||||||||||||
Дыягнастычная дзейнасць |
1. Вывучэнне ЖБУ пражывання і выхавання навучэнцаў, якія знаходзяцца ў СНС. 2. Анкетаванне «Што мы ведаем пра СНІД» 3. Дыялог “Наступствы неабдуманых учынкаў” (9-11 кл.) |
1. Індывідуальныя дыягнастычныя абследванні па запытам. |
1.Індывідуальныя дыягнастычныя абследванні па запытам. |
|
||||||||||||
Кансультацый-ная дзейнасць |
1. Індывідуальнае кансультаванне навучэнцаў, якія знаходзяцца ў СНС. 2. Тэматычная кансультацыя “Падлетак у грамадстве. Наркотыкі. Зрабі свій выбар.” (8-10 кл.). 3. Індывідуальныя кансультацыі па запытах. |
1.Кансультаванне бацькоў вучняў па асноўных пунктах Дэкрэта №18. “Фактары, якія ўплываюць на дабрабыт дзіцяці ў сям’і” Дыялог “Мікраклімат у сям'і і выхаванне дзіцяці. Канфліктныя сітуацыі ў дзіцяча-бацькоўскіх адносінах” (1-4 кл.).
|
1.Індывідуальныя кансультацыі па запытах. |
|
||||||||||||
Карэкцыйна-развіваючая дзейнасць |
1. Індывідуальная карэкцыйна-развіваючая работа з навучэнцамі, якія знаходзяцца ў СНС, ІПР. |
|
|
|
||||||||||||
Работа па ахове праў і закон-ных інтарэсаў непаўналетніх |
1. Выяўленне і ўлік непаўналетніх, якія знаходзяцца ў СНС. 2. Абследаванне ўмоў пражывання і выхавання дзяцей, якія знаходзяцца ў СНС. 3. Рэалізацыя мерапрыемстваў па індывідуальнаму плану аховы праў і законных інтарэсаў непаўналетніх, якія знаходзяцца ў СНС. 4. Рэйд “Канікулы і дасуг”. |
|
||||||||||||||
Метадычная дзейнасць |
Выраб буклета “Чаму я не куру”. |
Распрацоўка рэкамендацый аб важнасці правільнай арганізацыі рэжыму дня дзіцяці. |
Распрацоўка метадычных рэкамендацый для класных кіраўнікоў “Састаўленне характарыстыкі на навучэнцаў”. |
|
||||||||||||
1. Падрыхтоўка да правядзення дыягностык, кансультацый, карэкцыйна-развіваючых заняткаў. 2. Падбор матэрыялаў для тэматычных выступленняў, лекцый, семінараў і інш. 3. Абнаўленне інфармацыі на стэндзе “Сацыяльна-педагагічная і псіхалагічная работа”. |
|
|||||||||||||||
Інфармацыйна-аналітычная дзейнасць |
1. Складанне справаздач па рабоце з сем’ямі, якія знаходзяцца ў СНС. 2. Падрыхтоўка і афармленне дакументаў у СПЦ. 3. Удзел у пасяджэнні савета па прафілактыцы безнагляднасці і правапарушэнняў сярод падлеткаў. 4. Планаванне мерапрыемстваў для правядзення Сусветнай кампаніі супраць Сніду. |
|
||||||||||||||
Работа па павышэнню праф. узроўню |
1. Удзел у пасяджэннях МО педагогаў сацыяльных. 2. Работа па самаадукацыі. |
|
||||||||||||||
СНЕЖАНЬ |
|
|||||||||||||||
Прафілактыка-асветніцкая дзейнасць |
1. Індывідуальная прафілактычная работа з дзецьмі, якія знаходзяцца ў СНС, ІПР. 2. Тыдзень прафілактыкі ВІЧ і СНІДу (паводле асобнага плана). 3. Тыдзень прававых ведаў (паводле асобнага плана). 4. Рэйд-праверка “Не курэнню”. 5.Прагляд відэаролікаў “Бяспечны Новы год!” 5. “Незалежнасць і адказнасць” (гутарка) 6. “Прафілактыка супрацьпраўных паводзін непаўналетніх у пазаўрочны час”. 7. “Узрыўныя рэчы.Піратэхніка”(6-7 кл.) 8. Занятак “Быць ці не быць агрэсіі”(8 кл.) |
1. Рэйд “Сям’я”. 2. Запрашэнне бацькоў на савет па прафілактыцы безнагляднасці і правапарушэнняў сярод падлеткаў. |
1. Сумесная работа на савеце па прафілактыцы безнагляднасці і правапарушэнняў сярод падлеткаў. |
|
||||||||||||
Дыягнастычная дзейнасць |
1. Вывучэнне ЖБУ пражывання і выхавання навучэнцаў, якія знаходзяцца ў СНС. 2. Дыягностыка мікраклімату у класных калектывах, дзе навучаюцца дзеці з АПФР. 3. Індывідуальныя дыягнастычныя абследванні па запытам педагогаў, бацькоў, навучэнцаў. |
Індывідуальныя дыягнастычныя абследванні па запытам
|
2.Індывідуальныя дыягнастычныя абследванні па запытам. |
|
||||||||||||
Кансультацый-ная дзейнасць |
1. Індывідуальнае кансультаванне навучэнцаў, якія знаходзяцца ў СНС. 2. Індывідуальныя кансультацыі па запытах 3. Тэматычнае кансультаванне “Пераходны ўзрост: асаблівасці кантакта з падлеткам”. |
1.Індывідуальнае кансультаванне бацькоў навучэнцаў, якія знаходзяцца ў СНС. 2.Тэматычная кансультацыя “Словы, якія мы вымаўляем”. 3.Індывідуальныя кансультацыі па запытах. |
1.Кансультацыя «Арганізацыя індывідуальнага падыходу да вучняў з улікам узроўню навучальнасці і індывідуальных асаблівасцяў дзіцяці». 2.Індывідуальныя кансультацыі па запытах. |
|
||||||||||||
Карэкцыйна-развіваючая дзейнасць |
1. Індывідуальная карэкцыйна-развіваючая работа з навучэнцамі, якія знаходзяцца ў СНС. 2. Індывідуальная карэкцыйная работа з навучэнцамі, патрабуючымі павышанай педагагічнай увагі. 3. “За небяспеку разам!” |
|
|
|
||||||||||||
Работа па ахове праў і закон-ных інтарэсаў непаўналетніх |
1. Выяўленне і ўлік непаўналетніх, якія знаходзяцца ў СНС. 2. Абследаванне ўмоў пражывання і выхавання дзяцей, якія знаходзяцца ў СНС. 3. Рэалізацыя мерапрыемстваў па індывідуальнаму плану аховы праў і законных інтарэсаў. непаўналетніх, якія знаходзяцца ў СНС, стаяць на ўліку ў ІПР. |
|
||||||||||||||
Метадычная дзейнасць |
Памятка для навучэнцаў 9-10 класаў па пытаннях захавання здароўя, прафілактыцы ВІЧ-інфекцыі. |
Буклет для бацькоў “Здароўе, як поспех у вучобе”. |
|
|||||||||||||
1. Метадычная падрыхтоўка да правядзення кансультацый, карэкцыйна-развіваючых заняткаў. 2. Падбор матэрыялаў для тэматычных выступленняў, лекцый, семінараў і інш. 3. Удзел у педагагічных саветах, нарадах пры дырэктары, пры намесніку дырэктара. 4. Абнаўленне інфармацыі на стэндзе “Сацыяльна-педагагічная і псіхалагічная работа”- “У павуцінні сацыяльных сетак”. |
|
|||||||||||||||
Інфармацыйна-аналітычная дзейнасць |
1. Складанне справаздач па рабоце з сем’ямі, якія знаходзяцца ў СНС. 2. Абнаўленне інфармацыі вугалка прававых ведаў “Закон і парадак”. 3. Падрыхтоўка і афармленне дакументаў у СПЦ. 4. Аналіз праведзенай работы ў 2024 годзе з непаўналетнімі, знаходзячыміся ў сацыяльна небяспечным становішчы. 5. Удзел у пасяджэнні савета па прафілактыцы безнагляднасці і правапарушэнняў сярод падлеткаў. |
|
||||||||||||||
Работа па павышэнню праф. узроўню |
1. Удзел у пасяджэннях МО педагогаў сацыяльных. 2. Работа па самаадукацыі. |
|
||||||||||||||
СТУДЗЕНЬ |
|
|||||||||||||||
Прафілактыка-асветніцкая дзейнасць |
1. Індывідуальная прафілактычная работа з дзецьмі, якія знаходзяцца ў СНС. 2. Наведванне вучэбных заняткаў з мэтай назірання за навучэнцамі з сямей, дзе дзеці знаходзяцца ў СНС. 3. Дыскусія “Булінг у падлеткавым аяроддзі: прычын і наступствы” (7-8 кл.) 4. Рэйд-праверка “Не курэнню”. 5. Тэматычная гутарка “Фішынг. Сватынг.” (9-11 кл.) 6.Гутарка “Размовы на вуліцы з незнаёмымі людзьмі”(пач. школа) 7. Урок прававых ведаў “Пакарання не пазбегнуць” |
1. Запрашэнне бацькоў на савет па прафілактыцы безнагляднасці і правапа-рушэнняў сярод падлеткаў. 2. Круглы стол “Вострыя вуглы сямейнага круга, ці бацькам пра стылі выхавання”. |
1. Сумесная работа на савеце па прафілактыцы безнагляднасці і правапарушэнняў сярод падлеткаў. |
|
||||||||||||
Дыягнастычная дзейнасць |
1. Вывучэнне ЖБУ пражывання і выхавання навучэнцаў, якія знаходзяцца ў СНС. 2. Індывідуальныя дыягнастычныя абследванні па запытам педагогаў, бацькоў, навучэнцаў (праблемы ў навучанні, паводзінах, выхаванні). 3. Рэйд-праверка “Не курэнню”. |
1.Індывідуальныя дыягнастычныя абследванні па запытам 2.Дыягностыка бацькоўскага стаўлення да дзяцей (сем’і, якія патрабуюць асаблівай педагагічнай увагі) |
1.Індывідуальныя дыягнастычныя абследванні па запытам. |
|
||||||||||||
Кансультацый-ная дзейнасць |
1. Індывідуальнае кансультаванне навучэнцаў, якія знаходзяцца ў СНС. 2.Індывідуальныя кансультацыі па запытах. |
1. Тэматычная кансуль-тацыя “Роля сям'і ў прафілактыцы злачынст-ваў і правапарушэнняў сярод непаўналетніх. Адказнасць бацькоў за выхаванне дзяцей”. 2.Індывідуальныя кансультацыі па запытах. |
1.Індывідуальныя кансультацыі па запытах. . |
|
||||||||||||
Карэкцыйна-развіваючая дзейнасць |
1. Індывідуальная карэкцыйна-развіваючая работа з навучэнцамі, якія знаходзяцца ў СНС. |
|
|
|
||||||||||||
Работа па ахове праў і законных інтарэсаў непаўналетніх |
1. Выяўленне і ўлік непаўналетніх, якія знаходзяцца ў СНС. 2. Абследаванне ўмоў пражывання і выхавання дзяцей, якія знаходзяцца ў СНС. 3. Падрыхтоўка і афармленне дакументаў у СПЦ. 4. Рэалізацыя мерапрыемстваў па індывідуальнаму плану аховы праў і законных інтарэсаў непаўналетніх, якія знаходзяцца ў СНС. |
|
||||||||||||||
Метадычная дзейнасць |
Распрацоўка рэкамендацый “Выбар прафесіі”. |
Распрацоўка рэкамендацый “Дапамога ў выкананні хатніх заданняў”. |
Распрацоўка рэкамендацый па рабоце з дзецьмі з АПФР. |
|
||||||||||||
1. Метадычная падрыхтоўка да правядзення кансультацый, карэкцыйна-развіваючых заняткаў і інш. 2. Падбор матэрыялаў для тэматычных выступленняў, лекцый, семінараў і інш. 3. Удзел у педагагічных саветах, нарадах пры дырэктары, пры намесніку дырэктара. 4. Абнаўленне інфармацыі на стэндзе “Сацыяльна-педагагічная і псіхалагічная работа”. |
|
|||||||||||||||
Інфармацыйна-аналітычная дзейнасць |
1. Складанне справаздач па рабоце з сем’ямі, якія знаходзяцца ў СНС. 2. Абнаўленне інфармацыі вугалка прававых ведаў “Закон і парадак” 3. Падрыхтоўка і афармленне дакументаў у СПЦ. 4. Удзел у пасяджэнні савета па прафілактыцы безнагляднасці і правапарушэнняў сярод падлеткаў |
|
||||||||||||||
Работа па павышэнню праф. Узроўню |
1. Удзел у пасяджэннях МО педагогаў сацыяльных. 2. Работа па самаадукацыі. |
|
||||||||||||||
ЛЮТЫ |
|
|||||||||||||||
Прафілактыка-асветніцкая дзейнасць |
1. Індывідуальная прафілактычная работа з дзецьмі, якія знаходзяцца ў СНС. 2. Круглый стол “Бездань, у якую патрэбна заглянуць” (6-8 клас). 3 Гутарка “Я унікальная і непаўторная асоба” (6 кл.) 4. Рэйд-праверка “Не курэнню”. 5. Дыспут “Што я ведаю пра Закон” (8-11 кл.) 6. Гадзіна размовы “Ці лічыце Вы сябе культурным чалавекам?” |
1. Запрашэнне бацькоў на савет па прафілактыцы безнагляднасці і правапарушэнняў сярод падлеткаў. 2. Лекторый для бацькоў па тэме “Канфлікты ў падлеткавым узросце. Сучасныя праблемы бацькоў і падлеткаў”. 3. Круглы стол “Прафілактыка гвалту над дзецьмі и злачынств супраць палавой недатыкальнасці непаўналетніх” |
1. Сумесная работа на савеце па прафілактыцы безнагляднасці і правапарушэнняў сярод падлеткаў. |
|
||||||||||||
Дыягнастычная дзейнасць |
1. Вывучэнне ЖБУ пражывання і выхавання навучэнцаў, якія знаходзяцца ў СНС. 2. Індывідуальныя дыягнастычныя абследванні па запытам педагогаў, бацькоў, навучэнцаў (праблемы ў навучанні, паводзінах, выхаванні). |
1.Індывідуальныя дыягнастычныя абследванні па запытам.
|
1. Індывідуальныя дыягнастычныя абследванні па запытам. |
|
||||||||||||
Кансультацый-ная дзейнасць |
1. Індывідуальнае кансультаванне навучэнцаў, якія знаходзяцца ў СНС. 2. Індывідуальныя кансультацыі па запытах. 3. “Быць патрыётам, быць грамадзянінам”(10-11 кл.) |
1.Індывідуальныя кансультацыі па запытах. 2. Тэматычная кансуль-тацыя “Як папярэдзіць падзенне аўтарытэту бацькоў у старэйшых падлеткаў” |
1.Індывідуальнае кансультаванне педагогаў. |
|
||||||||||||
Карэкцыйна-развіваючая дзейнасць |
1. Індывідуальная карэкцыйна-развіваючая работа з навучэнцамі, якія знаходзяцца ў СНС, ІПР. 2. Дзелавая гульня “Закон на нашай зямлі”(6-7 кл.) |
Занятак з элементамі трэнінга "У павуцінні сацыяльных сетак". |
|
|
||||||||||||
Работа па ахове праў і законных інтарэсаў непаўналетніх |
1. Выяўленне і ўлік непаўналетніх, якія знаходзяцца ў СНС. 2. Абследаванне ўмоў пражывання і выхавання дзяцей, якія знаходзяцца ў СНС. 3. Падрыхтоўка і афармленне дакументаў у СПЦ. 4. Рэалізацыя мерапрыемстваў па індывідуальнаму плану аховы праў і законных інтарэсаў непаўналетніх, якія знаходзяцца ў СНС. |
|
||||||||||||||
Метадычая дзейнасць |
1. Метадычная падрыхтоўка да правядзення кансультацый, карэкцыйна-развіваючых заняткаў і інш. 2. Падбор матэрыялаў для тэматычных выступленняў, лекцый, семінараў і інш. 3. Удзел у педагагічных саветах, нарадах пры дырэктары, пры намесніку дырэктара. 4. Абнаўленне інфармацыі на стэндзе “Сацыяльна-педагагічная і псіхалагічная работа”. |
|
||||||||||||||
Інфармацыйна-аналітычная дзейнасць |
1. Складанне справаздач па рабоце з сем’ямі, якія знаходзяцца ў СНС. 2. Абнаўленне інфармацыі вугалка прававых ведаў “Закон і парадак”. 3. Падрыхтоўка і афармленне дакументаў у СПЦ. 4. Удзел у пасяджэнні Савета па прафілактыцы безнагляднасці і правапарушэнняў сярод падлеткаў |
|
||||||||||||||
Работа па павышэнню прафесійнага ўзроўню |
1. Удзел у пасяджэннях МО педагогаў сацыяльных. 2. Работа па самаадукацыі. |
|
||||||||||||||
САКАВІК |
|
|||||||||||||||
Прафілактыка-асветніцкая дзейнасць |
1. Індывідуальная прафілактычная работа з дзецьмі, якія знаходзяцца ў СНС. 2. Наведванне вучэбных заняткаў з мэтай назірання за навучэнцамі з сямей, дзе дзеці знаходзяцца ў СНС. 3. Мерапрыемствы па прафілактыцы наркаманіі (паводле асобнага плана). 4. Рэйд-праверка “Не курэнню”. 5. Круглы стол “Рэпосты і лайкі. Дзеянне віртуальнае. Адказнасць рэальная” 6. Гутарка “Адказнасць непаўналетніх за знаходжанне ў грамадскіх месцах у стане алкагольнага ап’янення” (8-11 кл.) 7. Дыялог “Ты і закон”” (5-7 кл.) 8. Дыскусія “Саыяльныя сеткі: за і супраць” |
1. Рэйд “Падлетак”. 2. Запрашэнне бацькоў на савет па прафілактыцы безнагляднасці і правапарушэнняў сярод падлеткаў.
|
1. Сумесная работа на савеце па прафілактыцы безнагляднасці і правапарушэнняў сярод падлеткаў. 2.Семінар “Асаблівасці развіцця самаацэнкі ў навучэнцаў”. |
|
||||||||||||
Дыягнастычная дзейнасць |
1. Вывучэнне ЖБУ пражывання і выхавання навучэнцаў, якія знаходзяцца ў СНС. 2. Індывідуальныя дыягнастычныя абследванні па запытам педагогаў, бацькоў, навучэнцаў (праблемы ў навучанні, паводзінах, выхаванні). |
Індывідуальныя дыягнастычныя абследванні па запытам
|
Індывідуальныя дыягнастычныя абследванні па запытам |
|
||||||||||||
Кансультацый-ная дзейнасць |
1. Тэматычная кансультацыя “Прафілактыка наркаманіі, тытунекурэння і алкагалізму ў падлеткавым асяроддзі” 2. Індывідуальнае кансультаванне навучэнцаў, якія знаходзяцца ў СНС. 3. Індывідуальныя кансультацыі па запытах. |
1.Індывідуальнае кансуль-таванне бацькоў навучэнцаў, якія знаходзяцца ў СНС. 2. Тэматычная кансультацыя “Прафілактыка наркаманіі, тытунекурэння і алкагалізму ў падлеткавым асяроддзі” 3.Індывідуальныя кансультацыі па запытах. |
1.Індывідуальнае кансультаванне педагогаў, якія працуюць з навучэнцамі, якія знаходзяцца ў СНС. 2. Індывідуальныя кансультацыі па запытах. |
|
||||||||||||
Карэкцыйна-развіваючая дзейнасць |
1. Індывідуальная карэкцыйна-развіваючая работа з навучэнцамі, якія знаходзяцца ў СНС. 2. Дыялог “Ты і закон” (7 кл.) |
|
|
|
||||||||||||
Работа па ахове праў і законных інтарэсаў непаўналетніх |
1. Выяўленне і ўлік непаўналетніх, якія знаходзяцца ў СНС. 2. Абследаванне ўмоў пражывання і выхавання дзяцей, якія знаходзяцца ў СНС. 3. Падрыхтоўка і афармленне дакументаў у СПЦ. 4. Рэалізацыя мерапрыемстваў па індывідуальнаму плану аховы праў і законных інтарэсаў непаўналетніх, якія знаходзяцца ў СНС. |
|
||||||||||||||
Метадычная дзейнасць |
|
|||||||||||||||
1. Метадычная падрыхтоўка да правядзення кансультацый, карэкцыйна-развіваючых заняткаў і інш. 2. Падбор матэрыялаў для тэматычных выстпленняў, лекцый, семінараў і інш. 3. Удзел у педагагічных саветах, нарадах пры дырэктары, пры намесніку дырэктара. 4. Абнаўленне інфармацыі на стэндзе “Сацыяльна-педагагічная і псіхалагічная работа”. |
|
|||||||||||||||
Інфармацыйна-аналітычная дзейнасць |
1. Складанне справаздач па рабоце з сем’ямі, якія знаходзяцца ў СНС. 2. Абнаўленне інфармацыі вугалка прававых ведаў “Закон і парадак” 3. Падрыхтоўка і афармленне дакументаў у СПЦ. 4. Удзел у пасяджэнні савета па прафілактыцы безнагляднасці і правапарушэнняў сярод падлеткаў. |
|
||||||||||||||
Работа па павышэнню прафесійнага ўзроўню |
1. Удзел у пасяджэннях МО педагогаў сацыяльных. 2. Работа па самаадукацыі. |
|
||||||||||||||
КРАСАВІК |
|
|||||||||||||||
Прафілактыка-асветніцкая дзейнасць |
1. Індывідуальная прафілактычная работа з дзецьмі, якія знаходзяцца ў СНС. 2. Тыдзень прафарыентацыі (паводле асобнага плана). 3. Тыдзень прававых ведаў (паводле асобнага плана). 4. Даследаванне ўмоў пражывання і выхавання дзяцей, якія засталіся без апекі бацькоў. 5. Рэйд-праверка “Не курэнню”. 6.Гутарка “Не паддавайся спакусе” (5-8 кл.) 7. Гутарка “Чалавек, які заўсёды побач” (5-6 кл.) 8. Гульня “Прававы лабірынт” |
1. Рэйд “Падлетак”. 2. Запрашэнне бацькоў на савет па прафілактыцы безнагляднасці і правапарушэнняў сярод падлеткаў. 3. Гутарка-разважанне “Агрэсіўныя дзеці”
|
1. Сумесная работа на савеце па прафілактыцы безнагляднасці і правапарушэнняў сярод падлеткаў. 2. Круглы стол “Прафесіянальная арыентацыя навучэнцаў” |
|
||||||||||||
Дыягнастычная дзейнасць |
1. Вывучэнне ЖБУ пражывання і выхавання навучэнцаў, якія знаходзяцца ў СНС. 2. Анкетаванне навучэнцаў 6 – 11 класаў “Адказнасць і правы непаўналетніх” 3. Індывідуальныя дыягнастычныя абследванні па запытам педагогаў, бацькоў, навучэнцаў (праблемы ў навучанні, паводзінах, выхаванні). |
Індывідуальныя дыягнастычныя абследванні па запытам
|
1.Індывідуальныя дыягнастычныя абследванні па запытам |
|
||||||||||||
Кансультацый-ная дзейнасць |
1. Індывідуальнае кансультаванне навучэнцаў, якія знаходзяцца ў СНС. 2. Прафкансультацыя “Прафесія ў жыцці” (9, 11 кл.). 3.Індывідуальныя кансультацыі па запытах. |
1.Індывідуальнае кансультаванне бацькоў навучэнцаў, якія знаходзяцца ў СНС. |
1.Кансультацыя “Метады і формы прафарыентацыйнай работы” 2.Індывідуальныя кансультацыі па запытах. |
|
||||||||||||
Карэкцыйна-развіваючая дзейнасць |
1. Групавыя заняткі з навучэнцамі 5-7 класаў з мэтай актуалізаваць значнасць прафесійнай дзейнасці ў жыцці чалавека. 2. Групавыя заняткі з навучэнцамі 9-11 класаў з мэтай фарміравання асобаснага выбару магчымага працаўладкавання. |
|
|
|||||||||||||
Работа па ахове праў і законных інтарэсаў непаўналетніх |
1. Выяўленне і ўлік непаўналетніх, якія знаходзяцца ў СНС. 2. Абследаванне ўмоў пражывання і выхавання дзяцей, якія знаходзяцца ў СНС. 3. Падрыхтоўка і афармленне дакументаў у СПЦ. 4. Рэалізацыя мерапрыемстваў па індывідуальнаму плану аховы праў і законных інтарэсаў непаўналетніх, якія знаходзяцца ў СНС. |
|
||||||||||||||
Метадычная дзейнасць |
1. Метадычная падрыхтоўка да правядзення дыягностык, кансультацый, карэкцыйна-развіваючых заняткаў і інш. 2. Падбор матэрыялаў для тэматычных выстпленняў, лекцый, семінараў і інш. 3. Удзел у педагагічных саветах, нарадах пры дырэктары, пры намесніку дырэктара. 4. Абнаўленне інфармацыі на стэндзе “Сацыяльна-педагагічная і псіхалагічная работа”. |
|
||||||||||||||
Інфармацыйна-аналітычная дзейнасць |
1. Складанне справаздач па рабоце з сем’ямі, якія знаходзяцца ў СНС. 2. Абнаўленне інфармацыі вугалка прававых ведаў “Закон і парадак” 3. Падрыхтоўка і афармленне дакументаў у СПЦ. |
|
||||||||||||||
Работа па павышэнню прафесійнага ўзроўню |
1. Вывучэнне вопыту работы спецыалістаў СППС другіх школ. 2. Вывучэнне нарматыўных дакументаў дзейнасці СППС. 3. Удзел у пасяджэннях МО педагогаў сацыяльных. 5. Знаёмства з навінкамі метадычнай літаратуры, работа з перыядычнымі выданнямі, разработкамі і іншымі матэрыяламі. |
|
||||||||||||||
МАЙ |
|
|||||||||||||||
Прафілактыка-асветніцкая дзейнасць |
1. Індывідуальная прафілактычная работа з дзецьмі, якія знаходзяцца ў СНС. 2. Наведванне вучэбных заняткаў з мэтай назірання за навучэнцамі з сямей, дзе дзеці знаходзяцца ў СНС. 3. Рэйд-праверка “Не курэнню”. 4. “Шлюб і сям’я ў жыцці чалавека” (9-11 кл.) 5. Гутарка “Не пападзіся ў рукі закона” (5-11 кл.) 6. Гадзіна зносін “ Уперадзе лета. Правядзі яго з карысцю для сябе і тых, хто побач з табою” 7. Пазнавальная гадзіна “Адказныя і бяспечныя паводзіны” |
1. Рэйд “Падлетак”. 2. Запрашэнне бацькоў на савет па прафілактыцы безнагляднасці і правапарушэнняў сярод падлеткаў.
|
1. Сумесная работа на савеце па прафілактыцы безнагляднасці і правапарушэнняў сярод падлеткаў.
|
|
||||||||||||
Дыягнастычная дзейнасць |
1. Вывучэнне ЖБУ пражывання і выхавання навучэнцаў, якія знаходзяцца ў СНС. 2. Індывідуальныя дыягнастычныя абследванні па запытам педагогаў, бацькоў, навучэнцаў (праблемы ў навучанні, паводзінах, выхаванні). |
Індывідуальныя дыягнастычныя абследванні па запытам
|
Індывідуальныя дыягнастычныя абследванні па запытам |
|
||||||||||||
Кансультацыйная дзейнасць |
1. Індывідуальнае кансультаванне навучэнцаў, якія знаходзяцца ў СНС. 2.Індывідуальныя кансультацыі па запытах. |
1.Кансультацыі па арганізацыі летняй занятасці непаўналетніх. 2.Індывідуальныя кансультацыі па запытах. |
1.Індывідуальнае кансультаванне педагогаў, якія працуюць з навучэнцамі, якія знаходзяцца ў СНС. 2. Індывідуальныя кансультацыі па запытах. |
|
||||||||||||
Карэкцыйна-развіваючая дзейнасць |
1. Індывідуальная карэкцыйна-развіваючая работа з навучэнцамі, якія знаходзяцца ў СНС і іх бацькамі. 2. Арганізацыя занятасці непаўналетніх, якія знаходзяцца на розных формах уліку, у час летніх канікулаў |
Арганізацыя занятасці непаўналетніх, якія знаходзяцца на розных формах уліку, у час летніх канікулаў. |
|
|||||||||||||
Работа па ахове праў і законных інтарэсаў непаўналетніх |
1. Выяўленне і ўлік непаўналетніх, якія знаходзяцца ў СНС. 2. Абследаванне ўмоў пражывання і выхавання дзяцей, якія знаходзяцца ў СНС. 3. Падрыхтоўка і афармленне дакументаў у СПЦ. 4. Рэалізацыя мерапрыемстваў па індывідуальнаму плану аховы праў і законных інтарэсаў непаўналетніх, якія знаходзяцца ў СНС. |
|
||||||||||||||
Метадычная дзейнасць |
1. Метадычная падрыхтоўка да правядзення дыягностык, кансультацый, карэкцыйна-развіваючых заняткаў і інш. 2. Падбор матэрыялаў для тэматычных выступленняў, лекцый, семінараў і інш. 3. Удзел у педагагічных саветах, нарадах пры дырэктары, пры намесніку дырэктара. 4. Абнаўленне інфармацыі на стэндзе “Сацыяльна-педагагічная і псіхалагічная работа”. 5. Падрыхтоўка гадавой аналітынай справаздачы. |
|
||||||||||||||
Інфармацыйна-аналітычная дзейнасць |
1. Складанне справаздач па рабоце з сем’ямі, якія знаходзяцца ў СНС. 2. Абнаўленне інфармацыі вугалка прававых ведаў “Закон і парадак”. 3. Аналіз вынікаў выхаваўча-прафілактычнай работы класных кіраўнікоў 1-11 класаў. 4. Падрыхтоўка і афармленне дакументаў у СПЦ. 5. Удзел у пасяджэнні Савета па прафілактыцы безнагляднасці і правапарушэнняў сярод падлеткаў. |
|
||||||||||||||
Работа па павышэнню прафесійнага ўзроўню |
1. Вывучэнне вопыту рабты спецыалістаў СППС другіх школ. 2. Кансультаванне са спецыалістамі СПЦ па пытанням вядзення дакументацыі. 3. Вывучэнне нарматыўных дакументаў дзейнасці СППС. 4. Удзел у пасяджэннях МО педагогаў сацыяльных. |
|
||||||||||||||
ЧЭРВЕНЬ |
|
|||||||||||||||
Напрамкі |
Змест работы |
|
||||||||||||||
Знавучэнцамі |
Збацькамі |
Знастаўнікамі |
|
|||||||||||||
Прафілактыка-асветніцкаядзейнасць |
1. Пасяджэнне савета прафілактыкі. 2. Мерапрыемствы да Дня абароны дзяцей. 3. Работа ў лагеры і ў час экзаменаў. |
|
||||||||||||||
Дыягнастычнаядзейнасць |
|
|
||||||||||||||
Кансультацыйнаядзейнасць |
Індывідуальнае кансультаванне навучэнцаў, бацькоў і настаўнікаў па запытах.
|
|
||||||||||||||
Інфармацыйна-аналітычнаядзейнасць |
1. Аналізпропускаўзаняткаўвучнямі за май, за навучальны год 2. Аналіз эффектыўнасці работы за год. Вызначэнне накірункаў работы на наступны год. |
|
||||||||||||||
Карэкцыйна-развіваючаядзейнасць |
Арганізацыяаздараўлення і занятасцідзяцей, якіязнаходзяцца на розных формах уліку. |
|
||||||||||||||
Работа па абаронеправоў і законных інтарэсаў |
1. Абследаванне ўмоў пражывання і выхавання дзяцей, якія знаходзяцца ў СНС. 2. Падрыхтоўка і афармленне дакументаў у СПЦ. 3. Рэалізацыя мерапрыемстваў па індывідуальнаму плану аховы праў і законных інтарэсаў непаўналетніх, якія знаходзяцца ў СНС. |
|
||||||||||||||
Метадычная работа і самаадукацыя |
1. Удзел у пасяджэннях МО педагогаў сацыяльных. 2. Работа па самаадукацыі. |
|
||||||||||||||
свернуть