Социально-педагогическая и психологическая служба

График работы педагога психолога

развернуть

ГРАФІК РАБОТЫ

педагога-псіхолага

Гурын Юлія Васільеўна

 

Дні тыдня

 

Гадзіны работы

педагога- псіхолага

 

Абедзенны

перапынак

Гадзіны

работы па

сумяш-

чальніцву

Графік кансультавання

 

бацькоў

вучняў

настаўнікаў

 

панядзелак

9.00-13.30

15.35-18.05

(7 г.)

13.30-14.00

 

«Бумеранг»

14.00-15.35

(3 г.)

 

 

16.00-

17.00

аўторак

9.00-13.00

13.30-16.30

(7 г.)

13.00-13.30

 

15.00-16.00

 

 

серада

9.00-13.00

13.30-16.30

(7 г.)

13.00-13.30

 

 

14.00-

15.00

 

чацверг

9.00-13.00

13.30-16.30

 (7 г.)

13.00-13.30

 

 

15.00-

16.00

 

пятніца

9.00-13.30

15.00-16.30

(7 г.)

13.30-14.00

 

 

 

14.00-

15.00

субота

8.00-13.00

(5 г.)

-

 

11.00-12.00

 

 

усяго

40 гадзін

 

 

 

 

 

 

свернуть

Графік работы педагога сацыяльнага

развернуть

Графік работы

педагога сацыяльнага

Лаўрэнкі Вольгі Сяргееўны

 

Дні тыдня

 

Гадзіны работы педагога сацыяльнага

Абедзенны перапынак

Гадзіны работы па сумяшчальніцтву

Графік кансультавання

 

бацькоў

вучняў

настаўнікаў

Панядзелак

 

8.00 -10.00

11.00 -12.00

13.30 -17.30

(7г.)

13.00-13.30

10.00 -11.00

12.00-13.00

 

 

15.00-17.00

 

Аўторак

 

9.00-12.00

13.30-17.30

(7г.)

13.00 -13.30

8.00-9.00

12.00 -13.00

 

 

10.00-12.00

Серада

 

8.00-9.00

10.00-11.00

12.00-13.00

13.30 – 17.30

(7г.)

13.00-13.30

9.00-10.00

11.00-12.00

 

 

 

 

Чацвер

 

9.00-12.00

13.30-17.30

(7г.)

13.00-13.30

8.00-9.00

12.00 -13.00

 

 

 

 

Пятніца

 

8.00-13.00

13.30-15.30

(7г.)

13.00 -13.30

 

 

 

 

Субота

 

8.00-9.00

10.00-14.00

(5г.)

 

9.00-10.00

11.00-13.00

 

 

Усяго:

40

 

9

 

 

 

 

свернуть

План работы педагога псіхолага

развернуть

ПЛАН РАБОТЫ

ПЕДАГОГА-ПСІХОЛАГА

Гурын Юлii  Васiльеўны

 

ДУА “Парахонская сярэдняя школа”

Пінскага раёна

на 2023/2024 навучальны год

 

 МЭТА: спрыяць аказанню маральнай і псіхалагічнай падтрымкі ў вырашенні праблем, якія ўзнікаюць у працэсе зносін навучэнцаў з класам, сям’ёй і аднагодкамі.

 

ЗАДАЧЫ:

  1. Развіваць групавую згуртаванасць і навыкі эфектыўных зносін з аднагодкамі, бацькамі і педагогамі;
  2. На базе школы стварыць умовы, якія спрыяюць развіццю здольнасцей кожнага дзіцяці, магчымасць для самавыяўлення, раскрыцця патэнцыялу ў кожным дзіцяці.
  3. Збераганне псіхалагічнага здароўя і прадухілення эмацыянальнага парушэння, зняцце псіхалагічнай напругі, суправаджэнне дзяцей ў час адаптацыі.

 

Верасень

 

Прафілактычная дзейнасць

Асветніцкая дзейнасць

Кансультацыйная дзейнасць

Дыягнастычная дзейнасць

Карыкцыйна-развіваючая дзейнасць

Навукова-метадычная дзейнасць

Работа з вучнямі

Састаўленне спіскаў вучняў, патрабуючых павышанай увагі.

   Прафілактыка суіцыдальных паводзін сярод дзяцей і падлеткаў, развіццё стрэсаўстойлівасці і пазітыўнага стаўлення да жыцця.

Тыдзень прафілактыкі самагубств “Жыццё-бясцэнны дар”. 

  Афармленне інфармацыйнага стэнда па тэме: “Жыццё-бясцэнны дар”.

 

 

   Падрыхтоўка матэрыялаў да групавых кансультацый.

   Правядзенне асабовых гутарак з вучнямі, якія патрабуюць асобай увагі.

   Кансультацыі па запытанню.

  Назіранне за вучнямі  1-х, 5-х, 10-га класаў.

Дыягностыка суіцыдальных паводзін вучняў 1-8 класаў.

   Назіранне і дыягностыка навучэнцаў з АПФР.

Дыягностыка па запытах.

Арганізацыя працэсу суправаджэння дзяцей, у адносінах якія праводзіцца індывідуальна прафілактычная работа.

Аграганізацыя працэссу суправаджэння дзяцей з АПФР

  Работа з навукова-метадычнай літаратурай.

Абнаўленне нарматыўна-прававой дакументацыі.

Распрацоўка індывідуальных карэкцыйных праграм (па неаобходнасці).

 

Работа з бацькамі

  Прафілактыка суіцыдальных паводзін сярод дзяцей і падлеткаў, сямейнага недабрабыту.

   Асветніцкая дзейнасць з бацькамі 1 кл., 5кл., 10 кл. па пытанням адаптацыі дзяцей да школьнага навучэння.   

Размяшчэнне інфармацыі па прадухіленню суіцыдальных паводзін для бацькоў на сайце школы.

 

Кансультаванне бацькоў вучняў                         1-х,5-х, 10-га класаў

Індывідуальныя кансультацыі для бацькоў, маючых цяжкасці ў выхаванні дзяцей (па запытаннях).

   Кансультацыі для бацькоў маючых дзяцей з АПФР “Моё асаблівае дзіця”.

 

 

   Распрацоўка буклетаў для бацькоў першакласнікаў “Я першакласнік”, “Я пяцікласнік”

   Распрацоўка тэм для выступленняў перад бацькамі вучняў.

  

Работа з настаўнікамі

   Метадычная дапамога настаўнікам, класным кіраўнікам 1-х, 5-х, 10-х  класаў па вывучэнню сацыяльна-псіхалагічнай  адаптацыі.

Сумесная праца з класнымі кіраўнікамі па арганізацыі і правядзенню бацькоўскіх сходаў.

   Удзел у паседжванні Савета прафілактыкі.

 

 

Распаўсюджванне буклетаў па прафілактыцы суіцідальных паводзін сярод дзяцей і падлеткаў.

   Абнаўленне інфармацыйнага стэнда на тэму.

 

Кансультаванне па актуальным пытаннях, якія датычацца праблем выхавання, паводзін канкрэтных дзяцей або класа.

 Правядзенне кансультацыі з педагогамі 1-х, 5-х і 10-га класаў па пытанням арганізацыі псіхолага-педагагічнай падтрымкі дяцей у перыяд  адаптацыі

Кансультаванне па запытаннях

   Вывучэнне запросаў настаўнікаў на вучэбны  год па арганізацыі псіхалагічнага суправаджэння

 

  

Індывідуальная работа з маладымі спеціялістамі

  Распрацоўка буклетў по прафілактыцы суіцідальных паводзін сярод вучняў.

 Распрацоўка буклетў па рабоце з вучнямі, якія маюць цяжкасці ў навучанні.

 

 Кастрычнік

 

Прафілактычная дзейнасць

Асветніцкая дзейнасць

Кансультацыйная дзейнасць

Дыягнастычная дзейнасць

Карыкцыйна-развіваючая дзейнасць

Навукова-метадычная дзейнасць

Работа з вучнямі

Прафілактыка дэзадаптацыі сярод вучняў 1, 5, 10  класаў. Індывідуальныя гутаркі з вучнямі, якія знаходзяцца на розных відах уліку.

Псіхалагічнае суправаджэнне вучняў з АПФР

Правядзенне класных гадзін па запыце

 

Правядзенне мерапрыемстваў, прысвечаных “Дню псіхалагічнага здароўя”.

   Правядзенне акцыі “Калейдаскоп настрою”.

   Афармленне інфармацыйнага стэнда па тэме: “Псіхалагічнае здороў’е ў маіх руках”.

Асаблівае кансультаванне вучняў з мэтай акзання сацыяльна-псіхалагічнай дапамогі

  

  Псіхасацыяльнае анкетаванне вучняў 5 – 11 класаў (выяўленне вычняў, якія ужываюць алкаголь, маючых тытуневую, наркатычную залежнасць),  апрацоўка дадзеных

Псіхадыягнастычнае анкетаванне суіцыдальных паводзін  вучняў  8-11 класаў.

Дыягностыка вучняў 1-х, 5-х, 10-га класа ў адаптацыйны перыяд.       Назіранне і дыягностыка навучэнцаў з АПФР (асаблівыя якасці; сямейныя зносіны).

  Арганізацыя  развіваючых заняткаў для вучняў  1,5-х класаў з мэтай паспяховай адаптацыі да новых умоў  навучання (па вынікам дыягностык)

Распрацоўка рэкамендацый па  выніках дыягностыкі.

 

 

Падрыхтоўка матэрыялу да правядзення класных гадзін,  якія накірованы  на прафілактыку ужывання тытуню, алкаголю, наркатыных  сродкаў.

Распрацоўка індывідуальных карыкцыйных праграм (па неабходнасці).

 

Работа з бацькамі

Рэйд “Апякунская сямья”

 

Асветніцкая работа з бацькамі навучэнцаў 1-х, 5-х , 10 –г класаў па пытаннях адаптацыі.

Размяшчэнне інфармацыі па прадухіленню дэзадаптацыі для бацькоў на сайце школы.

Правядзенне кансультацый з бацькамі па запыце і па выніках дыягностыкі.

   Кансультаванне апекуноў “Цяжкасці ў выхаванні”

Анкетаванне бацькоў пяцікласнікаў і першакласнікаў “Адаптацыя дзяцей да школы”

 

Правядзенне карэкцыйнай работы па неабходнасці і па вынікам дыягностык

 Рапрацоўка рэкамендацый для бацькоў па вынікам дыягностык

Работа з настаўнікамі

Метадычная дапамога по запытам

Рэкамендацыі для настаўнікаў 1-х,5-х класаў для прадухілення дэзадаптацыіі сярод вучняў

   Удзел у паседжванні Савета прафілактыкі.

Складанне рэкамендацый педагогам па рабоце з вучнямі 1-х, 5-х, 10-га класа (па выніках дыягностыкі).

Кансультаванне па запытанням у перыяд адаптацыя навучэнцаў у сярэднім звяне школы.

Асабістае кансультаванне па запытаннях

Аналіз вынікаў дыягностыкі па пытаннях адаптацыі ў 1-х, 5-х, 10 класах.

Выяўленне вучняў з адаптацыйнымі цяжкасцямі.

Вывучэнне праблемы навучэння дзяцей.

Распрацоўка рэкамендацый настаўнікам працуючым у 1-х і 5-х класах.

Удзел у РМА педагогаў-псіхолагаў. Падрыхтоўка матэрыялу да псіхолага-педагагічнаму кансіліуму.

 

 Лістапад

 

Прафілактычная дзейнасць

Асветніцкая дзейнасць

Кансультацыйная дзейнасць

Дыягнастычная дзейнасць

Карыкцыйна-развіваючая дзейнасць

Навукова-метадычная дзейнасць

Работа з вучнямі

Акцыя  па прафілактыцы курэння прысвечанных Міжнароднаму дню адмовы ад курэння.

Прафілактыка інтэрнэт-залежнасці

 

Падрыхтоўка і правядзенне классных гадзін на актуальныя тэмы.

   Афармленне інфармацыйнага стэнда па тэме: “Курэнне - зло”.

Правядзенне індывідуальных гутарак па неабходнасці. Асабістыя і групавыя кансультацыі па запытанням.

 

Дыягностыка межасабовых зносін (сацыяметрыя 1-11 класы)

Дыягностыка вучняў па запросам

Маніторынг (вучні з высокай матывацыяй да навучэняя).

Індывідуальная праца з дзецьмі, якія маюць парушэнні ў паводзінах, эмацыянальным стане.Работа з вучнямі, якія маюць павышаную матывацыю да навучэння

  

Апрацоўка дадазеных па сацыяметрыі у 1-11 класах

Апрацоўка і аналіз дадзеных па адаптацыі у 1,5, 10-х класах

Праца па самаадукацыі.

   Апрацоўка дадзеных па псіхасацыяльнаму і псіхадыягнастычнаму  анкетаванню (выяўленне вучняў, якія ўжываюць алкаголь, маючых тытуневую, наркатычную залежнась).

Работа з бацькамі

Прафілактыка сямейнага недабрабыту.

Выступленні на бацькоўскіх сходах “Як дапамагчы дзіцяці ў цяжкіх становішчах”. Асветніцкая работа з бацькамі вучняў розных катэгорый (ІПР, АПФР, дэвіантныя паводзіны, апекунскія)

 

Індывідуальнае кансультаванее бацькоў дэзадаптыраваных і не поўнасцю адаптыраваных вучняў 1,5-х класаў (па неабходнасці на асновах вынікаў дыягностык)

Індывідуальныя кансультацыі для бацькоў, якія выпрабоўваюць цяжкасці ў выхаванні дзяцей.

 

Карэкцыйныя заняткі з семьямі па неабходнасці

 

 

Праца з навукова метадычнай літаратурай.

  

Работа з настаўнікамі

Вынікі па адаптацыі вучняў 1,5, 10 – х класаў да новых сацыяльных умоў.

Удзел у паседжанні Савета прафілактыкі. Псіхалагічная прафілактыка сіндрому эмацыйнага выгарання ў педагагічным калектыве.

Праблемы навучэння вучняў з нізкай матывацыяй.

Індывідуальныя і гуртковыя кансультацыі па запыце (па неабходнасці)

Апытанне классных кіраўнікоў для выяўлення дзяцей схільных да суіцыду і адхілення ў паводзінах.

  Дыягностыка на выяўленне сіндрому эмацыйнага выгарання ў педагагічным калектыве.

Трэнінг “Мы разам”.

Распрацоўка метадычных рэкамендацый па прадухіленню эмацыйнага выгарання настаўнікаў

 

 Снежань

 

Прафілактычная дзейнасць

Асветніцкая дзейнасць

Кансультацыйная дзейнасць

Дыягнастычная дзейнасць

Карыкцыйна-развіваючая дзейнасць

Навукова-метадычная дзейнасць

Работа з вучнямі

Правядзенне  прафілактыных мерапрыемстваў па прафілактыцы наркаманіі і СНІДу.

  Афармленне інфармацыйнага стэнда па прафілактыцы ВІЧ/СНІДу “СТОП! СНІД!”

Гадзіна псіхолага ў 2-11 класах (выступленне на класных гадзінах) па актуальным праблемам

Кансультаванне для вучняў па запыту.

Групавое кансультаванне навучэнцаў 5-11 класаў па тэме “Павуціна, якая зацягвае”.

Дыягностыка інтэлектуальнага развіцця вучняў, з мэтай выяўлення высокамэтаваных вучняў у старэйшых класах.

Карэкцыйна-развіваючыя заняткі з вучнямі розных уліковых катэгорый па запытам і вынікам дыягностык.

   Карэкцыйна-развіваючая работа з навучэнцамі з АПФР.

Выпуск буклетаў для навучэнцаў па прафілактыцы інтэрнэт-залежнасці.

Апрацоўка і аналіз высакомэтаваных вучняў старэйшых класаў.

 

Работа з бацькамі

Прафілактыка сямейнага недабрабыту.

 

Выступленні на бацькоўскіх сходах (па неабходнасці).

 

Кансультаванне па неабходнасці

  Кансультацыі бацькоў дзяцей з АПФР “Цяжкасці ў выхаванні і навучанні”

 

Дыягностыка бацькоўскага стаўлення да дзяцей (сем’і змешчаныя пад кантроль СППС, бацькі дзяцей с АПФР)

Карэкцыя дзіцяча-бацькоўскіх зносін (па выніках дыягностыкі).

 

Праца з навукова-метадычнай літаратурай.

Работа з настаўнікамі

Размяшчэнне інфармацыі  па прафілактыцы дэвіантных паводзін на сайце школы.

   Удзел у паседжанні Савета прафілактыкі.

 

Аказанне кансультацыйнай дапамогі класным кіраўнікам па разрашэнню канфліктных сітуацый у класе, праца з праблемнымі вучнямі.

Асабістыя і групавыя кансультацыі для класных кіраўнікоў і настаўнікаў-прадметнікаў

 

 

Праца па самаадукацыі.

Метадычная дапамога спецыялістам, класным кіраўнікам

Аналіз работы ДДСТ 

 

Студзень

 

Прафілактычная дзейнасць

Асветніцкая дзейнасць

Кансультацыйная дзейнасць

Дыягнастычная дзейнасць

Карыкцыйна-развіваючая дзейнасць

Навукова-метадычная дзейнасць

Работа з вучнямі

Прафілактыка правапарушэнняў і злачынстваў праз інфармацыйныя рэсурсы 

 

Афармленне інфармацыйнага стэнду “Як дасягнуць гармоніі з самім сабой”

Індывідуальныя і групавыя кансультацыі па запытам

 

   Індывідуальная дыягностыка па запытам.

   Маніторынг (адораныя вучні, вучні з АПФР).

 

   Індывідуальныя заняткі з навучэнцамі з АПФР, ІПР па асабістым праграмам.

Індывідуальные карэкцыйныя заняткі для вучняў па неабходнасці.

  Падрыхтоўка матэрыялаў для індывідуальных кансультацій “Прафарыентацыя” “Твой выбар”

Работа з бацькамі

Прафілактычная работа (інфармацыйныя рэсурсы)

Выпуск матэрыялаў на сайт “Як дасягнуць гармоніі з дзіцем”.

Кансультаванне індывідуальныя і групавыя бацькоў вучняў якія маюць праблемы у паводзінах і зносінах з аднагодкамі

па неабходнасці

Дыягностыка бацькоўскага стаўлення да дзяцей (сем’і змешчаныя пад кантроль СППС).

Карэкцыя дзіцяча-бацькоўскіх зносін (сем’і змешчаныя пад кантроль СППС).

 

Работа з настаўнікамі

Прафілактыка эмацыйнага недабрабыту.

  Удзел у паседжанні Савета прафілактыкі.

 

Рэкамендацыі псіхолага па рэгуляцыі псіхічных станаў і асаблівасцяў асобы ў падлеткаў.

Аказанне кансультацыйнай дапамогі класным кіраўнікам па ўрэгуляванню канфліктных сітуацый ў классе.

Правядзенне групавой кансультацыі на тэму “Арганізацыя работы з вучнямі, якія маюць высокую матэвацыю да навучання“

Вывучэнне мікраклімату ў педагагічным калектыве.

Трэнінг “Рэгуляцыя эмацыянальнага стану”.

Праца над тэмай па самаадукацыі.

 

 

Люты

 

Прафілактычная дзейнасць

Асветніцкая дзейнасць

Кансультацыйная дзейнасць

Дыягнастычная дзейнасць

Карыкцыйна-развіваючая дзейнасць

Навукова-метадычная дзейнасць

Работа з вучнямі

Тыдзень псіхалогіі “Псіхалогія – цікавая навука”

 

Класныя гадзіны з псіхолагам

Кансультаванне па запытам.

Індывідуальнае кансультаванне па прафарыентаціі “Як не памыліцца пры выбары прафесіі”.

Індывідуальная дыягностыка па неабходнасці

Індывідуальные карэкцыйныя заняткі для вучняў па неабходнасці.

 

Падбор дыягнастычнага інстументарыя для правядзення дыягнастычнага абследавання.

Работа з бацькамі

Выступленні на бацькоўскіх сходах “Няма цяжкіх дзяцей”.

 

Інфармаванне пра навучальныя ўстановы Брэсцкай вобласці, Рэспублікі Беларусь. Асветніцкая дзейнасць з бацькамі вучняў розных катэгорый (СНС)

Кансультацыі для бацькоў старшакласнікаў.

Кансультаванне па запытам

 

 

Распрацоўка тэм для выступлення перед бацькамі навучэнцаў.

Работа з настаўнікамі

Удзел у паседжванні Савета прафілактыкі.

Афармленне стэнду “Памылкі ў выбары прафесіі”

 

Рэкамендацыі для педагогаў па матываванню здольных вучняў.

Групавое і індывідуальнае кансультаванне педагогаў па пытаннях арганізацыі педагагічнай падтрымкі дзяцей у перыяд падрыхтоўкі да экзаменаў.

Апытванне класных кіраўнікоў для выяўлення дзяцей і падлеткаў, схільных да адыктыўных паводзін і дзяцей з суіцыдальнмі намераннямі.

 

 

 

Сакавік

 

Прафілактычная дзейнасць

Асветніцкая дзейнасць

Кансультацыйная дзейнасць

Дыягнастычная дзейнасць

Карыкцыйна-развіваючая дзейнасць

Навукова-метадычная дзейнасць

Работа з вучнямі

Тыдзень па прафарыетнацыі Псіхалагічныя часы

“Як пераадолець трывогу”  (9-11 класы)

Інфармаванне пра навучальныя ўстановы Рэспублікі Беларусь, новыя спецыяльнасці і прафесіі.

Кансультаванне вучняў 9-11 класаў на тэму  «Як выбраць прафесію або некалькі саветаў абітурыентам» Індывідуальнае кансультаванне па неабходнасці

 

  

Карэкцыя парушэнняў эмацыянальна-валявой сферы.

   Трэнінгавыя заняткі з навучэнцамі.

Асабістыя развіваючыя заняткі па неабходнасці

 

Планаванне работы з вучнямі у перыяд вясенніх канікулаў

Распрацоўка новага матэрыялу для трэнінгавых заняткаў з навучэнцамі.

Апрацоўка вынікаў псіхалагічных дыягностык вучняў

 

Работа з бацькамі

Псіхалагічны практыкум «Свае вытокі мы чэрпаем са сваёй сям’і»

Сустрэча з бацькамі выпускнікоў.

Бацькоўскі сход “Роля сям’і ў  станаўленні псіхалагічнай гатоўнасці да асобовай і сацыяльнай вызначаннасці дзіцяці ”

Індывідуальныя кансультацыі для бацькоў, якія выпрабоўваюць цяжкасці ў выхаванні дзяцей.

Кансультаванне па запросам

 

Трэнінг для бацькоў вучняў пачатковых класаў “Выхаванне любоўю”.

Аналіз і афармленне дыягностык, псіхалагічных даведак.

Работа з настаўнікамі

Удзел у пасяджэнні Савета прафілактыкі.

Семянар з педагогамі на тэму “Прычыны непаспяховасці сярод вучняў”

Распрацоўка рэкамендацый для педагогаў па працы з непаспяховымі навучэнцамі.

Асабістае кансультаванне па вынікам дыягностык (па неабходнасці)

Індывідуальныя гутаркі з класнымі кіраўнікамі і настаўнікамі прадметнікамі па “праблемным” навучэнцам.

Аналіз навучальнай матывацыі ў навучэнцаў 9-11 класаў.

Дыягностыка прафесійнага выгарання

 

 

Праца над тэмай па самаадукацыі. Апрацоўка дадзеных па вынікам дыягностыкі

прафесійнага выгарання

 

 

 

Красавік

 

Прафілактычная дзейнасць

Асветніцкая дзейнасць

Кансультацыйная дзейнасць

Дыягнастычная дзейнасць

Карыкцыйна-развіваючая дзейнасць

Навукова-метадычная дзейнасць

Работа з вучнямі

   Заняткі па прафілактыцы стрэсавага стану падчас падрыхтоўцы і здачы экзаменаў (9, 11 клас).

 

Гутарка з навучэнцамі 9, 11-х класаў “Як супрацьстаяць стрэсу падчас іспыту?”.

Афармленне інфармацыйнага стэнда па тэме: “Мой выбар – мая будучыня”

Індывідуальнае кансультаванне па неабходнасці

Індывідуальныя і групавыя кансультацыі па прафісійным самавызначэнням навучэнцаў, “Стрэс і іспыт”, “Псіхалагічная падрыхтоўка да здачы экзаменаў”.

Вывучэнне прафесійных пераваг навучэнцаў 8 -11 класаў.

   Дыягностыка гатоўнасці вучняў 4-х класаў да навучэння ў школе на другой ступені  усеагульнай сярэдняй адукацыі

Псіхакарэкцыя і псіхапрафілактыка па індывідуальным запыце.

 

 

Арганізацыя і метадычная падрыхтоўка да правядзення тыдня  профарыентацыі.

Апрацоўка дадзеных па вынікам дыягностык

Работа з бацькамі

Акцыя “Дом без насілля”.

 

Распрацоўка рэкамендацый для бацькоў па працы з “цяжкімі” падлеткамі. Асветніцкая дзейнасць з бацькамі вучняў  розных катэгорый

 

Кансультаванне па запытам Выступленне перад бацькамі выпускнікоў 9-га класа па пытанні далейшага навучэння і адаптацыі навучэнцаў пасля школы.

 

 

Кансультацыйна-метадычная праца па суправаджэнні і стварэнню адукацыйнага маршруту для адораных дзяцей.

Работа з настаўнікамі

Удзел у паседжанні Савета прафілактыкі.

 

Метадычная дапамога класным кіраўнікам і настаўнікам па запытам

Асабістае кансультаванне класных кіраўнікоў 9,11 класаў па пытанням прафарыентацыі

Кансультацыі для педагогаў па выніках даследавання і па запыце.

 

Семінар – практыкум “Рэгуляцыя эмацыйнага стану. Псіхалагічнае здароў’е”

Праца над тэмай па самаадукацыі.

Удзел у РМА педагогаў-псіхолагаў.

 

Май

 

Прафілактычная дзейнасць

Асветніцкая дзейнасць

Кансультацыйная дзейнасць

Дыягнастычная дзейнасць

Карыкцыйна-развіваючая дзейнасць

Навукова-метадычная дзейнасць

Работа з вучнямі

Прафілактычныя мерапрыемствы па зняццю эмацыйнай напругі вучняў 9,11 класаў

 

Распрацоўка памятак для выпускнікоў пад час падрыхтоўкі да экзамнаў і ў момант іх сдачы

Кансультаванее па запытам пад час падрыхтоўкі да экзаменаў.

Кансультаванне вучняў 4 класаў

   Індывідуальныя кансультацыя па запытам

Вывучэнне узроўня трывожнасці вучняў 9,11 класаў перад экзаменамі.

Маніторынг  навучэнцаў з АПФР, адзнака дынамікі развіцця.

  

Заняткі для выпускнікоў па рэгуляцыі эмацыйнага стану.

 

 

Работа з бацькамі

Прафілактычная работа з  бацькамі вучняў, у адносінах якіх праводзіцца індывідульна прафілактычная работа

Асветніцкая работа з бацькамі вучняў розных катэгорый

 

Кансультаванне бацькоў будучых першакласнікаў.

Групавая кансультацыя “Як дапамагчы дзіцяці ў перыяд здачы экзаменаў”

 

 

Кансультацыйна-метадычная праца па суправаджэнні і стварэнню

адукацыйнага маршруту для адораных дзяцей.

Работа з настаўнікамі

Удзел у паседжанні Савета прафілактыкі.

 

Метадычная дапамога настаўнікам па запытам

 

Кансультацыі па запытанню.

Кансультаванне класных кіраўнікоў і настаўнікаў “Як дапамагчы вучням ў экзаменацыйны перыяд”

Асабістае кансультаванне настаўнікаў 4-х класаў па вынікам дыягностыкі гатоўнасці да навучання на другой ступені у школе ў сярэдняй агульнаадукацыйнай школе

 

Трэнінг па здыманні псіхаэмацыйнай напругі ў педагогаў.

Вынікі  работы за 2021/2022 навучальны год з вучнямі з АПФР

 

 Чэрвень, ліпень, жнівень

 

Прафілактычная дзейнасць

Асветніцкая дзейнасць

Кансультацыйная дзейнасць

Дыягнастычная дзейнасць

Карыкцыйна-развіваючая дзейнасць

Навукова-метадычная дзейнасць

Работа з вучнямі

Прафілактычныя заняткі з вучнямі 9,11 класаў па папярэдванню  стрэсу падчас іспытаў.

Афармленне стэнду па стрэсаустойлівасці у момант здачы выпускных іспытаў

Кансультаванне навучэнцаў 9, 11 класаў “Як пазбегчы стрэссу у  момант здачы выпускных іспытаў”.

 

Падвядзенне вынікаў карэкцыйнай работы за 2021/2022 навучальны год.

Падрыхтоўка аналітычнай справаздачы педагога-псіхолага.

   Перспектыўнае планаванне на наступны навучальны год.

 

Работа з бацькамі

 

 

Індывідуальнае кансультаванне бацькоў будучых першакласнікаў па пытаннях падрыхтоўкі дзяцей да школы (па запытам).

 

 

 

Работа з настаўнікамі

 

 

Індывідуальнае кансультаванне настаўнікаў школы па запытам.

 

 

Вывучэнне інструктыйна-метадычных лістоў, метадычных рэкамендацый, нарматыўных дакументаў на новы навучальны год.

 

 

свернуть

План работы педагога сацыяльнага

развернуть

План работы педагога сацыяльнага

 на 2023/2024 навучальны год

 

Мэта: садзейнічанне фарміраванню асновапалагаючых якасцяў асобы ўдзельнікаў адукацыйнага працэсу праз укараненне інтэрактыўных формаў работы

Задачы:

  1. Ствараць спрыяльныя ўмовы для развіцця асобы навучэнцаў, іх здольнасцяў;
  2. удасканальваць работу па папярэджанні сямейнага няшчасця, сацыяльнага сіроцтва, прафілактыцы асацыяльных паводзін, безнагляднасці, правапарушэнняўнавучэнцаў;
  3. фарміраваць культуру здаровага ладу жыцця;
  4. ствараць умовы для фарміравання ў навучэнцаў устаноўкі да ўсвядомленага прафесійнага самавызначэння.

  

ВЕРАСЕНЬ

Накірунак работы

Змест работы

З навучэнцамі

З бацькамі

З педагогамі

Прафілактыка-асветніцкая дзейнасць

1. Індывідуальная прафілактычная работа з дзецьмі, якія знаходзяцца ў СНС і ІСН.

2.Кантроль наведвання навучэнцамі вучэбных заняткаў.

3. Сустрэча з інспектарам ДАІ “Бяспечная дарога ў школу”

4. “ Што ж такое палавая свабода і палавая недатыкальнасць”.

5.Анлайн-прасвета “Правілы дарожнай бяспекі”.

6.Прафілактычная гутарка “Правілы ўнутранага распарадку”, нав. 5-11 кл.

7. Рэйд-праверка “Не курэнню”.

8. Акцыя “Тэлефоны даверу”5-9 кл.

9.Інтэрактыўныя гутаркі “Каштоўнасць жыцця”.

10. Адміністратыўная і крымінальная адказнасць за ўжыванне, захаванне, распаўсюджванне наркотыкаў, наркатычных і  псіхатропных рэчываў, іх аналагаў. 4-11 кл.

11. “Інфармацыйная акцыя “Наркотыкі. Адказнасць. Наступствы.”

1. Запрашэнне баць-коў на савет па пра-філактыцы безна-гляднасці і правапа-рушэнняў сярод непаўналетніх.

2. Анлайн-асвета “У нашай школе прыняты дзелавы стыль адзення”.

1. Сумесная работа на савеце па прафілактыцы безнагляднасці і правапарушэнняў сярод падлеткаў.

 

Дыягнастычная дзейнасць

1. Вывучэнне ЖБУ пражывання і выхавання навучэнцаў, якія знаходзяцца ў СНС,

2. Вывучэнне ЖБУ пражывання і выхавання навучэнцаў, якія прыбылі ў гэтым навучаль-ным годзе.

3. Індывідуальныя дыягнастычныя абследванні па запытам (праблемы ў навучанні, паводзінах, выхаванні).

4. Назіранне за ходам адаптацыі вучнямі 5 класа.

5.Складанне сацыяльна-педагагічнай характарыстыкі школы.

1. Апытванне бацькоў першакласнікаў па пытанням адаптацыі да пачатковай школы.

1. Апытванне класнага кіраўніка першакласнікаў па пытанням адаптацыі да пачатковай школы.

Кансультацый-ная дзейнасць

1.Індувідуальныя і групавыя кансультацыі ўдзельнікаў адукацыйнага працэсу.

2. “Дзеці ў інтэрнэце” (1-11 кл.)

1.Індувідуальныя і групавыя кансультацыі ўдзельнікаў адукацыйнага працэсу.

2. “Аздараўленне у санаторных школоах-інтэрнатах” (4-9 кл.)

3. “Наркаманія – сацыяльнае зло”

6. Кансультаванне «Як распазнаць прызнакі суіцыду»

1.Кансультаванне класных кіраўнікоў “Складанне сацыяльна-педагагічнай характарыстыкі класа”

2.Індувідуальныя і групавыя кансультацыі ўдзельнікаў адукацыйнага працэсу.

3.“Аздараўленне у санаторных школах-інтэрнатах” (4-9 кл.)

4. Кансультаванне «Як распазнаць прызнакі суіцыду»

Карэкцыйна-развіваючая дзейнасць

1. Індывідуальная карэкцыйна-развіваючая работа з навучэнцамі, якія патрабуюць асаблівай увагі (СНС, ІПР)

 

 

Работа па ахове праў і законных інтарэсаў непаўналетніх

1. Выяўленне і ўлік непаўналетніх, якія знаходзяцца ў СНС.

2. Абследаванне ўмоў пражывання і выхавання дзяцей, якія знаходзяцца ў СНС, ІПР.

3. Рэалізацыя мерапрыемстваў па індывідуальнаму плану аховы праў і законных інтарэсаў непаўналетніх, якія знаходзяцца ў СНС, ІПР.

Метадычная дзейнасць

1. Падрыхтоўка да правядзення дыягностык, кансультацый, карэкцыйна-развіваючых заняткаў.

2. Падбор матэрыялаў для тэматычных выступленняў, лекцый, семінараў і інш.

3. Абнаўленне інфармацыі на стэндзе “Сацыяльна-педагагічная і псіхалагічная работа”.

4. Падрыхтоўка памятак для бацькоў і педагогаў па прафілактыцы суіцыдальных паводзін дзецьмі.

5. Падрыхтоўка і афармленне дакументаў у СПЦ і па запыту.

Інфармацыйна-аналітычная дзейнасць

1.Фарміраванне банка дадзеных усіх катэгорый сямей.

2. Складанне сацыяльнага пашпарта УА на 2023/2024 н.г.

3. Вывучэнне асабістых спраў вучняў, якія прыйшлі ў 1 клас.

4. Удзел у пасяджэнні савета па прафілактыцы безнагляднасці і правапарушэнняў сярод падлеткаў.

Работа па павышэнню праф. узроўню

1.  Кансультаванне са спецыалістамі СПЦ па пытанням вядзення дакументацыі.

2. Вывучэнне нарматыўных дакументаў дзейнасці СППС.

3. Удзел у пасяджэннях МО педагогаў сацыяльных.

         КАСТРЫЧНІК

Накірунак работы

Змест работы

З навучэнцамі

З бацькамі

З педагогамі

Прафілактыка-асветніцкая дзейнасць

1. Індывідуальная прафілактычная работа з дзецьмі, якія знаходзяцца ў СНС, ІПР.

2. Наведванне вучэбных заняткаў з мэтай назірання за навучэнцамі з сямей, дзе дзеці знаходзяцца ў СНС.

3.Кантроль наведвання навучэнцамі вучэбных заняткаў.

4.Абнаўленне інфармацыі на стэндзе СППС “Дзеці і камп’ютарная залежнасць”.

5.Абнаўленне інфармацыі ў кутку прававых ведаў “Дысцыплінарная адказнасць навучэнцаў”.

6.Даследаванне ўмоў пражывання і выхавання дзяцей, якія засталіся без апекі бацькоў.

7.Што ж такое палавая свабода и палавая недатыкальнасць непаўналетніх” (5-8кл.; 9-11 кл.)

8. Рэйд-праверка “Не курэнню”.

9. Гульня “Краіна Знаёмства”(для вучняў 1кл.)

10. Гутарка «Узрост, з якога пачынаецца адміністратыўная адказнасць» (4-7-е классы)

Запрашэнне бацькоў на савет па прафілактыцы безнагляднасці і правапарушэнняў сярод непаўналетніх.

 

Сумесная работа на савеце па прафілактыцы безнагляднасці і правапарушэнняў сярод падлеткаў.

 

 

Дыягнастычная дзейнасць

1. Анкетаванне вучняў 7-10 класаў «На веданне адказнасці за ужыванне і распаўсюджанне наркатычных сродкаў, псіхатропных рэчываў, іх аналагаў».

3. Індывідуальныя дыягнастычныя абследванні  вучняў з АПФР.

Індывідуальныя дыягнастычныя абследванні па запытам.

Індывідуальныя дыягнастычныя абследванні па запытам.

Кансультацый-ная дзейнасць

1. Індывідуальнае кансультаванне навучэнцаў, якія знаходзяцца ў СНС, ІПР.

Індывідуальныя і групавыя кансультацыі ўдзельнікаў адукацыйнага працэсу.

Індывідуальныя і групавыя кансультацыі ўдзельнікаў адукацыйнага працэсу.

.Дыялог «Сістэма ўзаемадзеяння педагогаў школы па прафілактыцы супрацьпраўных учынкаў непаўналетніх». 

Карэкцыйна-развіваючая дзейнасць

1. Індывідуальная карэкцыя дзяцей з АПФР.

2. Індывідуальныя карэкцыйныя заняткі з вучнямі, якія знаходзяцца ў СНС, ІПР.

 

 

Работа па ахове праў і законных інтарэсаў непаўналетніх

1. Выяўленне і ўлік непаўналетніх, якія знаходзяцца ў СНС.

2. Абследаванне ўмоў пражывання і выхавання дзяцей, якія знаходзяцца ў СНС.

3. Рэалізацыя мерапрыемстваў па індывідуальнаму плану аховы праў і законных інтарэсаў непаўналетніх, якія знаходзяцца ў СНС.

4. Удзел у адзіным бацькоўскім дні “Правы дзіцяці – абавязкі бацькоў” .

Метадычная дзейнасць

     

1. Метадычная падрыхтоўка да правядзення кансультацый, карэкцыйна-развіваючых заняткаў і інш.

2. Падбор матэрыялаў для тэматычных выступленняў, лекцый, семінараў і інш.

3. Удзел у педагагічных саветах, нарадах пры дырэктары, пры намесніку дырэктара.

4. Абнаўленне інфармацыі на стэндзе “Сацыяльна-педагагічная і псіхалагічная работа”.

Інфармацыйна-аналітычная дзейнасць

1. Абнаўленне інфармацыі вугалка прававых ведаў “Закон і парадак”.

2. Падрыхтоўка і афармленне дакументаў у  СПЦ. 

3. Удзел у пасяджэнні савета па прафілактыцы безнагляднасці і правапарушэнняў сярод падлеткаў.

4. Планаванне мерапрыемстваў для правядзення тыдня па прафілактыцы курэння.

Работа па павышэнню прафесійнага ўзроўню

1.  Удзел у пасяджэннях МО педагогаў сацыяльных.

2. Знаёмства з навінкамі метадычнай літаратуры, работа з перыядычнымі выданнямі, разработкамі і іншымі матэрыяламі.

3. Работа па самаадукацыі.

ЛІСТАПАД

Прафілактыка-асветніцкая дзейнасць

1. Індывідуальная прафілактычная работа з дзецьмі, якія знаходзяцца ў СНС.

2. Наведванне вучэбных заняткаў з мэтай назірання за навучэнцамі з сямей, дзе дзеці знаходзяцца ў СНС.

3. Мерапрыемствы па прафілактыцы  курэння (па асобнаму плану).

4. Круглы стол “Аб чым мараць дзеці” (да Сусветнага дня дзіцяці)

5.Сустрэча з урачом –гінеколагам “Асаблівасці жаночай фізіялогіі ў падлеткавым узросце. Палавая недатыкальнасць непаўналетніх» (8-11 кл.)

6. Прафілактычная акцыя “Модна не курыць” (8-11кл.)

7. Дыялог “Небяспечнае кола” (7-8 кл.)

8. Рэйд-праверка “Не курэнню”.

9. Лекторый “Ля апошняй мяжы” (5-11 кл.)

1. Запрашэнне бацькоў на савет па прафілактыцы безнагляднасці і правапарушэнняў сярод падлеткаў.

2.Анлайн-асвета “Роля сям’і ў прафілактыцы ВИЧ –інфекцыі. Аб чым гаварыць з дзіцяцем пра ВІЧ СНІД”.

 

1. Сумесная работа на савеце па прафілактыцы безнагляднасці і правапарушэнняў сярод падлеткаў.

 

Дыягнастычная дзейнасць

1. Вывучэнне ЖБУ пражывання і выхавання навучэнцаў, якія знаходзяцца ў СНС.

2. Анкетаванне «Што мы ведаем пра СНІД»

1. Індывідуальныя дыягнастычныя абследванні па запытам.

1.Індывідуальныя дыягнастычныя абследванні па запытам.

Кансультацый-ная дзейнасць

1. Індывідуальнае кансультаванне навучэнцаў, якія знаходзяцца ў СНС.

2. Тэматычная кансультацыя “Піўны алкагалізм – гора маладых” (9-10 кл.).

3. Індывідуальныя кансультацыі па запытах.

1.Кансультаванне бацькоў вучняў па асноўных пунктах Дэкрэта №18. “Фактары, якія ўплываюць на дабрабыт дзіцяці ў сям’і”

 Дыялог “Мікраклімат у сям'і і выхаванне дзіцяці. Канфліктныя сітуацыі ў дзіцяча-бацькоўскіх адносінах” (1-4 кл.).

 

1.Індывідуальныя кансультацыі па запытах.

Карэкцыйна-развіваючая дзейнасць

1. Індывідуальная карэкцыйна-развіваючая работа з навучэнцамі, якія знаходзяцца ў СНС, ІПР.

 

 

Работа па ахове праў і закон-ных інтарэсаў непаўналетніх

1. Выяўленне і ўлік непаўналетніх, якія знаходзяцца ў СНС.

2. Абследаванне ўмоў пражывання і выхавання дзяцей, якія знаходзяцца ў СНС.

3. Рэалізацыя мерапрыемстваў па індывідуальнаму плану аховы праў і законных інтарэсаў непаўналетніх, якія знаходзяцца ў СНС.

4. Рэйд “Канікулы і дасуг”.

Метадычная дзейнасць

Выраб буклета “Чаму я не куру”.

Распрацоўка рэкамендацый аб важнасці правільнай арганізацыі рэжыму дня дзіцяці.

Распрацоўка метадычных рэкамендацый для класных кіраўнікоў “Састаўленне характарыстыкі на навучэнцаў”.

1. Падрыхтоўка да правядзення дыягностык, кансультацый, карэкцыйна-развіваючых заняткаў.

2. Падбор матэрыялаў для тэматычных выступленняў, лекцый, семінараў і інш.

3. Абнаўленне інфармацыі на стэндзе “Сацыяльна-педагагічная і псіхалагічная работа”.

Інфармацыйна-аналітычная дзейнасць

1. Складанне справаздач па рабоце з сем’ямі, якія знаходзяцца ў СНС.

2.  Падрыхтоўка і афармленне дакументаў у  СПЦ.

3. Удзел у пасяджэнні савета па прафілактыцы безнагляднасці і правапарушэнняў сярод падлеткаў.

4. Планаванне мерапрыемстваў для правядзення Сусветнай кампаніі супраць Сніду.

Работа па павышэнню праф. узроўню

1. Удзел у пасяджэннях МО педагогаў сацыяльных.

2. Работа па самаадукацыі.

СНЕЖАНЬ

Прафілактыка-асветніцкая дзейнасць

1. Індывідуальная прафілактычная работа з дзецьмі, якія знаходзяцца ў СНС, ІПР.

2. Тыдзень прафілактыкі ВІЧ і СНІДу (паводле асобнага плана).

3. Тыдзень прававых ведаў (паводле асобнага плана).

4. Рэйд-праверка “Не курэнню”.

5.Прагляд відэаролікаў “Бяспечны Новы год!”

5. “Незалежнасць і адказнасць” (гутарка)

1. Рэйд “Сям’я”.

2. Запрашэнне бацькоў на савет па прафілактыцы безнагляднасці і правапарушэнняў сярод падлеткаў.

1. Сумесная работа на савеце па прафілактыцы безнагляднасці і правапарушэнняў сярод падлеткаў.

Дыягнастычная дзейнасць

1. Вывучэнне ЖБУ пражывання і выхавання навучэнцаў, якія знаходзяцца ў СНС.

2. Дыягностыка мікраклімату у класных калектывах, дзе навучаюцца дзеці з АПФР.

3. Індывідуальныя дыягнастычныя абследванні па запытам педагогаў, бацькоў, навучэнцаў.

Індывідуальныя дыягнастычныя абследванні па запытам

 

2.Індывідуальныя дыягнастычныя абследванні па запытам.

Кансультацый-ная дзейнасць

1. Індывідуальнае кансультаванне навучэнцаў, якія знаходзяцца ў СНС.

2. Індывідуальныя кансультацыі па запытах

3. Тэматычнае кансультаванне “Пераходны ўзрост: асаблівасці кантакта з падлеткам”.

1.Індывідуальнае кансультаванне бацькоў навучэнцаў, якія знаходзяцца ў СНС.

2.Тэматычная кансультацыя “Адказнасць і яе значэнне”.

3.Індывідуальныя кансультацыі па запытах.

1.Кансультацыя «Арганізацыя індывідуальнага падыходу да вучняў з улікам узроўню навучальнасці і індывідуальных асаблівасцяў дзіцяці».

2.Індывідуальныя кансультацыі па запытах.

Карэкцыйна-развіваючая дзейнасць

1. Індывідуальная карэкцыйна-развіваючая работа з навучэнцамі, якія знаходзяцца ў СНС.

2. Індывідуальная карэкцыйная работа з навучэнцамі, патрабуючымі павышанай педагагічнай увагі.

 

 

Работа па ахове праў і закон-ных інтарэсаў непаўналетніх

1. Выяўленне і ўлік непаўналетніх, якія знаходзяцца ў СНС.

2. Абследаванне ўмоў пражывання і выхавання дзяцей, якія знаходзяцца ў СНС.

3. Рэалізацыя мерапрыемстваў па індывідуальнаму плану аховы праў і законных інтарэсаў. непаўналетніх, якія знаходзяцца ў СНС, стаяць на ўліку ў ІПР.

Метадычная дзейнасць

Памятка для навучэнцаў 9-10 класаў па пытаннях захавання здароўя, прафілактыцы ВІЧ-інфекцыі.

Буклет для бацькоў “Здароўе, як поспех у вучобе”.

 

1. Метадычная падрыхтоўка да правядзення кансультацый, карэкцыйна-развіваючых заняткаў.

2. Падбор матэрыялаў для тэматычных выступленняў, лекцый, семінараў і інш.

3. Удзел у педагагічных саветах, нарадах пры дырэктары, пры намесніку дырэктара.

4. Абнаўленне інфармацыі на стэндзе “Сацыяльна-педагагічная і псіхалагічная работа”- “У павуцінні сацыяльных сетак”.

Інфармацыйна-аналітычная дзейнасць

1. Складанне справаздач па рабоце з сем’ямі, якія знаходзяцца ў СНС.

2. Абнаўленне інфармацыі вугалка прававых ведаў “Закон і парадак”.

3. Падрыхтоўка і афармленне дакументаў у  СПЦ.

4. Аналіз праведзенай работы ў 2022 годзе з непаўналетнімі, знаходзячыміся ў сацыяльна небяспечным становішчы.

5. Удзел у пасяджэнні савета па прафілактыцы безнагляднасці і правапарушэнняў сярод падлеткаў.

Работа па павышэнню праф. узроўню

1. Удзел у пасяджэннях МО педагогаў сацыяльных.

2. Работа па самаадукацыі.

СТУДЗЕНЬ

Прафілактыка-асветніцкая дзейнасць

1. Індывідуальная прафілактычная работа з дзецьмі, якія знаходзяцца ў СНС.

2. Наведванне вучэбных заняткаў з мэтай назірання за навучэнцамі з сямей, дзе дзеці знаходзяцца ў СНС.

3. Дыскусія “Хуліганства як асобы від злачынства” (5-7 кл.)

4. Рэйд-праверка “Не курэнню”.

5. Тэматычная гутарка “Злачынства – дарога ў пропасць” (8-11 кл.)

6.Гутарка “Размовы на вуліцы з незнаёмымі людзьмі”(пач. школа)

1. Запрашэнне бацькоў на савет па прафілактыцы безнагляднасці і правапа-рушэнняў сярод падлеткаў.

2. Круглы стол “Вострыя вуглы сямейнага круга, ці бацькам пра стылі выхавання”.

1. Сумесная работа на савеце па прафілактыцы безнагляднасці і правапарушэнняў сярод падлеткаў.

Дыягнастычная дзейнасць

1. Вывучэнне ЖБУ пражывання і выхавання навучэнцаў, якія знаходзяцца ў СНС.

2. Індывідуальныя дыягнастычныя абследванні па запытам педагогаў, бацькоў, навучэнцаў (праблемы ў навучанні, паводзінах, выхаванні).

3. Рэйд-праверка “Не курэнню”.

1.Індывідуальныя дыягнастычныя абследванні па запытам

2.Дыягностыка бацькоўскага стаўлення да дзяцей (сем’і, якія патрабуюць асаблівай педагагічнай увагі)

1.Індывідуальныя дыягнастычныя абследванні па запытам.

Кансультацый-ная дзейнасць

1. Індывідуальнае кансультаванне навучэнцаў, якія знаходзяцца ў СНС.

2.Індывідуальныя кансультацыі па запытах.

1. Тэматычная кансуль-тацыя “Роля сям'і ў прафілактыцы злачынст-ваў і правапарушэнняў сярод непаўналетніх. Адказнасць бацькоў за выхаванне дзяцей”.

2.Індывідуальныя кансультацыі па запытах.

1.Індывідуальныя кансультацыі па запытах.

.

Карэкцыйна-развіваючая дзейнасць

1. Індывідуальная карэкцыйна-развіваючая работа з навучэнцамі, якія знаходзяцца ў СНС.

 

 

Работа па ахове праў і законных інтарэсаў непаўналетніх

1. Выяўленне і ўлік непаўналетніх, якія знаходзяцца ў СНС.

2. Абследаванне ўмоў пражывання і выхавання дзяцей, якія знаходзяцца ў СНС.

3. Падрыхтоўка і афармленне дакументаў у СПЦ.

4. Рэалізацыя мерапрыемстваў па індывідуальнаму плану аховы праў і законных інтарэсаў непаўналетніх, якія знаходзяцца ў СНС.

Метадычная дзейнасць

Распрацоўка рэкамендацый “Выбар прафесіі”.

Распрацоўка рэкамендацый “Дапамога ў выкананні хатніх заданняў”.

Распрацоўка рэкамендацый па рабоце з дзецьмі з АПФР.

1. Метадычная падрыхтоўка да правядзення кансультацый, карэкцыйна-развіваючых заняткаў і інш.

2. Падбор матэрыялаў для тэматычных выступленняў, лекцый, семінараў і інш.

3. Удзел у педагагічных саветах, нарадах пры дырэктары, пры намесніку дырэктара.

4. Абнаўленне інфармацыі на стэндзе “Сацыяльна-педагагічная і псіхалагічная работа”.

Інфармацыйна-аналітычная дзейнасць

1. Складанне справаздач па рабоце з сем’ямі, якія знаходзяцца ў СНС.

2. Абнаўленне інфармацыі вугалка прававых ведаў “Закон і парадак”

3. Падрыхтоўка і афармленне дакументаў у  СПЦ.

4. Удзел у пасяджэнні савета па прафілактыцы безнагляднасці і правапарушэнняў сярод падлеткаў

Работа па павышэнню праф. Узроўню

1. Удзел у пасяджэннях МО педагогаў сацыяльных.

2. Работа па самаадукацыі.

ЛЮТЫ

Прафілактыка-асветніцкая дзейнасць

1. Індывідуальная прафілактычная работа з дзецьмі, якія знаходзяцца ў СНС.

2. Круглый стол “Бездань, у якую патрэбна заглянуць” (6-8 клас).

3 Гутарка “Правапарушэнне і злачынства: галоўныя адрозненні”.

4. Рэйд-праверка “Не курэнню”.

5. Дыспут “Што я ведаю пра Закон” (8-11 кл.)

1. Запрашэнне бацькоў на савет па прафілактыцы безнагляднасці і правапарушэнняў сярод падлеткаў.

2. Лекторый для бацькоў па тэме “Канфлікты ў падлеткавым узросце. Сучасныя праблемы бацькоў і падлеткаў”.

3. Круглы стол “Прафілактыка гвалту над дзецьмі и злачынств супраць палавой недатыкальнасці непаўналетніх”

1. Сумесная работа на савеце па прафілактыцы безнагляднасці і правапарушэнняў сярод падлеткаў.

Дыягнастычная дзейнасць

1. Вывучэнне ЖБУ пражывання і выхавання навучэнцаў, якія знаходзяцца ў СНС.

2. Індывідуальныя дыягнастычныя абследванні па запытам педагогаў, бацькоў, навучэнцаў (праблемы ў навучанні, паводзінах, выхаванні).

1.Індывідуальныя дыягнастычныя абследванні па запытам.

 

1. Індывідуальныя дыягнастычныя абследванні па запытам.

Кансультацый-ная дзейнасць

1. Індывідуальнае кансультаванне навучэнцаў, якія знаходзяцца ў СНС.

2. Індывідуальныя кансультацыі па запытах.

1.Індывідуальныя кансультацыі па запытах.

2. Тэматычная кансуль-тацыя “Вашае дзіця і яго сябры”

1.Індывідуальнае кансультаванне педагогаў.

Карэкцыйна-развіваючая дзейнасць

1. Індывідуальная карэкцыйна-развіваючая работа з навучэнцамі, якія знаходзяцца ў СНС, ІПР.

Занятак з элементамі трэнінга "У павуцінні сацыяльных сетак".

 

Работа па ахове праў і законных інтарэсаў непаўналетніх

1. Выяўленне і ўлік непаўналетніх, якія знаходзяцца ў СНС.

2. Абследаванне ўмоў пражывання і выхавання дзяцей, якія знаходзяцца ў СНС.

3. Падрыхтоўка і афармленне дакументаў у СПЦ.

4. Рэалізацыя мерапрыемстваў па індывідуальнаму плану аховы праў і законных інтарэсаў непаўналетніх, якія знаходзяцца ў СНС.

Метадычая дзейнасць

1. Метадычная падрыхтоўка да правядзення кансультацый, карэкцыйна-развіваючых заняткаў і інш.

2. Падбор матэрыялаў для тэматычных выступленняў, лекцый, семінараў і інш.

3. Удзел у педагагічных саветах, нарадах пры дырэктары, пры намесніку дырэктара.

4. Абнаўленне інфармацыі на стэндзе “Сацыяльна-педагагічная і псіхалагічная работа”.

Інфармацыйна-аналітычная дзейнасць

1. Складанне справаздач па рабоце з сем’ямі, якія знаходзяцца ў СНС.

2. Абнаўленне інфармацыі вугалка прававых ведаў “Закон і парадак”.

3. Падрыхтоўка і афармленне дакументаў у  СПЦ.

4. Удзел у пасяджэнні Савета па прафілактыцы безнагляднасці і правапарушэнняў сярод падлеткаў

Работа па павышэнню прафесійнага ўзроўню

1. Удзел у пасяджэннях МО педагогаў сацыяльных.

2. Работа па самаадукацыі.   

САКАВІК

Прафілактыка-асветніцкая дзейнасць

1. Індывідуальная прафілактычная работа з дзецьмі, якія знаходзяцца ў СНС.

2. Наведванне вучэбных заняткаў з мэтай назірання за навучэнцамі з сямей, дзе дзеці знаходзяцца ў СНС.

3. Мерапрыемствы па прафілактыцы наркаманіі (паводле асобнага плана).

4. Рэйд-праверка “Не курэнню”.

5. Круглы стол “Рэпосты і лайкі. Дзеянне віртуальнае. Адказнасць рэальная”

6. Гутарка “Адказнасць непаўналетніх за знаходжанне ў грамадскіх месцах у стане алкагольнага ап’янення” (8-11 кл.)

7. Дыялог “Ты і закон”” (5-7 кл.) 

1. Рэйд “Падлетак”.

2. Запрашэнне бацькоў на савет па прафілактыцы безнагляднасці і правапарушэнняў сярод падлеткаў.

 

1. Сумесная работа на савеце па прафілактыцы безнагляднасці і правапарушэнняў сярод падлеткаў.

2.  Семінар “Асаблівасці развіцця самаацэнкі ў навучэнцаў”.

Дыягнастычная дзейнасць

1. Вывучэнне ЖБУ пражывання і выхавання навучэнцаў, якія знаходзяцца ў СНС.

2. Індывідуальныя дыягнастычныя абследванні па запытам педагогаў, бацькоў, навучэнцаў (праблемы ў навучанні, паводзінах, выхаванні).

Індывідуальныя дыягнастычныя абследванні па запытам

 

Індывідуальныя дыягнастычныя абследванні па запытам

Кансультацый-ная дзейнасць

1. Тэматычная кансультацыя “Прафілактыка наркаманіі, тытунекурэння і алкагалізму ў падлеткавым асяроддзі”

2. Індывідуальнае кансультаванне навучэнцаў, якія знаходзяцца ў СНС.

3. Індывідуальныя кансультацыі па запытах.

1.Індывідуальнае кансуль-таванне бацькоў навучэнцаў, якія знаходзяцца ў СНС.

2. Тэматычная кансультацыя “Прафілактыка наркаманіі, тытунекурэння і алкагалізму ў падлеткавым асяроддзі”

3.Індывідуальныя кансультацыі па запытах.

1.Індывідуальнае кансультаванне педагогаў, якія працуюць з навучэнцамі, якія знаходзяцца ў СНС.

2. Індывідуальныя кансультацыі па запытах.

Карэкцыйна-развіваючая дзейнасць

1. Індывідуальная карэкцыйна-развіваючая работа з навучэнцамі, якія знаходзяцца ў СНС.

 

 

Работа па ахове праў і законных інтарэсаў непаўналетніх

1. Выяўленне і ўлік непаўналетніх, якія знаходзяцца ў СНС.

2. Абследаванне ўмоў пражывання і выхавання дзяцей, якія знаходзяцца ў СНС.

3. Падрыхтоўка і афармленне дакументаў у СПЦ.

4. Рэалізацыя мерапрыемстваў па індывідуальнаму плану аховы праў і законных інтарэсаў непаўналетніх, якія знаходзяцца ў СНС.

Метадычная дзейнасць

   

1. Метадычная падрыхтоўка да правядзення кансультацый, карэкцыйна-развіваючых заняткаў і інш.

2. Падбор матэрыялаў для тэматычных выстпленняў, лекцый, семінараў і інш.

3. Удзел у педагагічных саветах, нарадах пры дырэктары, пры намесніку дырэктара.

4. Абнаўленне інфармацыі на стэндзе “Сацыяльна-педагагічная і псіхалагічная работа”.

Інфармацыйна-аналітычная дзейнасць

1. Складанне справаздач па рабоце з сем’ямі, якія знаходзяцца ў СНС.

2. Абнаўленне інфармацыі вугалка прававых ведаў “Закон і парадак”

3. Падрыхтоўка і афармленне дакументаў у  СПЦ.

4. Удзел у пасяджэнні савета па прафілактыцы безнагляднасці і правапарушэнняў сярод падлеткаў.

Работа па павышэнню прафесійнага ўзроўню

1. Удзел у пасяджэннях МО педагогаў сацыяльных.

2. Работа па самаадукацыі.   

КРАСАВІК

Прафілактыка-асветніцкая дзейнасць

1. Індывідуальная прафілактычная работа з дзецьмі, якія знаходзяцца ў СНС.

2. Тыдзень прафарыентацыі (паводле асобнага плана).  

3. Тыдзень прававых ведаў (паводле асобнага плана).

4. Даследаванне ўмоў пражывання і выхавання дзяцей, якія засталіся без апекі бацькоў.

5. Рэйд-праверка “Не курэнню”.

6.Гутарка “Не паддавайся спакусе” (5-8 кл.)

7. Гутарка “Чалавек, які заўсёды побач” (5-6 кл.)

1. Рэйд “Падлетак”.

2. Запрашэнне бацькоў на савет па прафілактыцы безнагляднасці і правапарушэнняў сярод падлеткаў.

3. Гутарка-разважанне “Агрэсіўныя дзеці”

 

1. Сумесная работа на савеце па прафілактыцы безнагляднасці і правапарушэнняў сярод падлеткаў.

2. Круглы стол “Прафесіянальная арыентацыя навучэнцаў”

Дыягнастычная дзейнасць

1. Вывучэнне ЖБУ пражывання і выхавання навучэнцаў, якія знаходзяцца ў СНС.

 2. Анкетаванне навучэнцаў 6 – 11 класаў “Адказнасць і правы непаўналетніх”

3. Індывідуальныя дыягнастычныя абследванні па запытам педагогаў, бацькоў, навучэнцаў (праблемы ў навучанні, паводзінах, выхаванні).

Індывідуальныя дыягнастычныя абследванні па запытам

 

1.Індывідуальныя дыягнастычныя абследванні па запытам

Кансультацый-ная дзейнасць

1. Індывідуальнае кансультаванне навучэнцаў, якія знаходзяцца ў СНС.

2. Прафкансультацыя “Прафесія ў жыцці” (9, 11 кл.).

3.Індывідуальныя кансультацыі па запытах.

1.Індывідуальнае кансультаванне бацькоў навучэнцаў, якія знаходзяцца ў СНС.

1.Кансультацыя “Метады і формы прафарыентацыйнай работы”

2.Індывідуальныя кансультацыі па запытах.

Карэкцыйна-развіваючая дзейнасць

1. Групавыя заняткі з навучэнцамі 5-7 класаў з мэтай актуалізаваць значнасць прафесійнай дзейнасці ў жыцці чалавека.

2. Групавыя заняткі з навучэнцамі 9-11 класаў з мэтай фарміравання асобаснага выбару магчымага працаўладкавання.

 

 

Работа па ахове праў і законных інтарэсаў непаўналетніх

1. Выяўленне і ўлік непаўналетніх, якія знаходзяцца ў СНС.

2. Абследаванне ўмоў пражывання і выхавання дзяцей, якія знаходзяцца ў СНС.

3. Падрыхтоўка і афармленне дакументаў у СПЦ.

4. Рэалізацыя мерапрыемстваў па індывідуальнаму плану аховы праў і законных інтарэсаў непаўналетніх, якія знаходзяцца ў СНС.

Метадычная дзейнасць

1. Метадычная падрыхтоўка да правядзення дыягностык, кансультацый, карэкцыйна-развіваючых заняткаў і інш.

2. Падбор матэрыялаў для тэматычных выстпленняў, лекцый, семінараў і інш.

3. Удзел у педагагічных саветах, нарадах пры дырэктары, пры намесніку дырэктара.

4. Абнаўленне інфармацыі на стэндзе “Сацыяльна-педагагічная і псіхалагічная работа”.

Інфармацыйна-аналітычная дзейнасць

1. Складанне справаздач па рабоце з сем’ямі, якія знаходзяцца ў СНС.

2. Абнаўленне інфармацыі вугалка прававых ведаў “Закон і парадак”

3. Падрыхтоўка і афармленне дакументаў у  СПЦ.

Работа па павышэнню прафесійнага ўзроўню

1. Вывучэнне вопыту работы спецыалістаў СППС другіх школ.

2. Вывучэнне нарматыўных дакументаў дзейнасці СППС.

3. Удзел у пасяджэннях МО педагогаў сацыяльных.

5. Знаёмства з навінкамі метадычнай літаратуры, работа з перыядычнымі выданнямі, разработкамі і іншымі матэрыяламі.

МАЙ

Прафілактыка-асветніцкая дзейнасць

1. Індывідуальная прафілактычная работа з дзецьмі, якія знаходзяцца ў СНС.

2. Наведванне вучэбных заняткаў з мэтай назірання за навучэнцамі з сямей, дзе дзеці знаходзяцца ў СНС.

3. Рэйд-праверка “Не курэнню”.

4. “Шлюб і сям’я ў жыцці чалавека” (9-11 кл.)

5. Гутарка “Не пападзіся ў рукі закона” (5-11 кл.)

6. Гадзіна зносін “ Уперадзе лета. Правядзі яго з карысцю для сябе і тых, хто побач з табою”

1. Рэйд “Падлетак”.

2. Запрашэнне бацькоў на савет па прафілактыцы безнагляднасці і правапарушэнняў сярод падлеткаў.

 

1. Сумесная работа на савеце па прафілактыцы безнагляднасці і правапарушэнняў сярод падлеткаў.

 

Дыягнастычная дзейнасць

1. Вывучэнне ЖБУ пражывання і выхавання навучэнцаў, якія знаходзяцца ў СНС.

2. Індывідуальныя дыягнастычныя абследванні па запытам педагогаў, бацькоў, навучэнцаў (праблемы ў навучанні, паводзінах, выхаванні).

Індывідуальныя дыягнастычныя абследванні па запытам

 

Індывідуальныя дыягнастычныя абследванні па запытам

Кансультацыйная дзейнасць

1. Індывідуальнае кансультаванне навучэнцаў, якія знаходзяцца ў СНС.

2.Індывідуальныя кансультацыі па запытах.

1.Кансультацыі па арганізацыі летняй занятасці непаўналетніх.

2.Індывідуальныя кансультацыі па запытах.

1.Індывідуальнае кансультаванне педагогаў, якія працуюць з навучэнцамі, якія знаходзяцца ў СНС.

2. Індывідуальныя кансультацыі па запытах.

Карэкцыйна-развіваючая дзейнасць

1. Індывідуальная карэкцыйна-развіваючая работа з навучэнцамі, якія знаходзяцца ў СНС і іх бацькамі.

2. Арганізацыя занятасці непаўналетніх, якія знаходзяцца на розных формах уліку, у час летніх канікулаў

Арганізацыя занятасці непаўналетніх, якія знаходзяцца на розных формах уліку, у час летніх канікулаў.

Работа па ахове праў і законных інтарэсаў непаўналетніх

1. Выяўленне і ўлік непаўналетніх, якія знаходзяцца ў СНС.

2. Абследаванне ўмоў пражывання і выхавання дзяцей, якія знаходзяцца ў СНС.

3. Падрыхтоўка і афармленне дакументаў у СПЦ.

4. Рэалізацыя мерапрыемстваў па індывідуальнаму плану аховы праў і законных інтарэсаў непаўналетніх, якія знаходзяцца ў СНС.

Метадычная дзейнасць

1. Метадычная падрыхтоўка да правядзення дыягностык, кансультацый, карэкцыйна-развіваючых заняткаў і інш.

2. Падбор матэрыялаў для тэматычных выступленняў, лекцый, семінараў і інш.

3. Удзел у педагагічных саветах, нарадах пры дырэктары, пры намесніку дырэктара.

4. Абнаўленне інфармацыі на стэндзе “Сацыяльна-педагагічная і псіхалагічная работа”.

5. Падрыхтоўка гадавой аналітынай справаздачы.

Інфармацыйна-аналітычная дзейнасць

1. Складанне справаздач па рабоце з сем’ямі, якія знаходзяцца ў СНС.

2. Абнаўленне інфармацыі вугалка прававых ведаў “Закон і парадак”.

3. Аналіз вынікаў выхаваўча-прафілактычнай работы класных кіраўнікоў 1-11 класаў.

4. Падрыхтоўка і афармленне дакументаў у  СПЦ.

5. Удзел у пасяджэнні Савета па прафілактыцы безнагляднасці і правапарушэнняў сярод падлеткаў.

Работа па павышэнню прафесійнага ўзроўню

1. Вывучэнне вопыту рабты спецыалістаў СППС другіх школ.

2. Кансультаванне са спецыалістамі СПЦ па пытанням вядзення дакументацыі.

3. Вывучэнне нарматыўных дакументаў дзейнасці СППС.

4. Удзел у пасяджэннях МО педагогаў сацыяльных.

ЧЭРВЕНЬ

Напрамкі

Змест работы

Знавучэнцамі

Збацькамі

Знастаўнікамі

Прафілактыка-асветніцкаядзейнасць

1. Пасяджэнне савета прафілактыкі.

2. Мерапрыемствы да Дня абароны дзяцей.

3. Работа ў лагеры і ў час экзаменаў.

Дыягнастычнаядзейнасць

 

Кансультацыйнаядзейнасць

Індывідуальнае кансультаванне навучэнцаў, бацькоў і настаўнікаў па запытах.

 

Інфармацыйна-аналітычнаядзейнасць

1. Аналізпропускаўзаняткаўвучнямі за май, за навучальны год 

2. Аналіз эффектыўнасці работы за год.  Вызначэнне накірункаў работы на наступны год.

Карэкцыйна-развіваючаядзейнасць

Арганізацыяаздараўлення і занятасцідзяцей, якіязнаходзяцца на розных формах уліку.

Работа па абаронеправоў і законных інтарэсаў

1. Абследаванне ўмоў пражывання і выхавання дзяцей, якія знаходзяцца ў СНС.

2. Падрыхтоўка і афармленне дакументаў у СПЦ.

3. Рэалізацыя мерапрыемстваў па індывідуальнаму плану аховы праў і законных інтарэсаў непаўналетніх, якія знаходзяцца ў СНС.

Метадычная работа і самаадукацыя

1. Удзел у пасяджэннях МО педагогаў сацыяльных.

2. Работа па самаадукацыі.

 

свернуть